מה הזמן הטוב ביותר לבקר בקפריסין?

 מהו הזמן הטוב ביותר לבקר בקפריסין?

הזמן הטוב ביותר לבקר בקפריסין הוא בקיץ. הסיבה לכך היא שבקפריסין יש אקלים ים תיכוני מה שאומר שיש בה קיץ חם ויבש וחורף מתון. הטמפרטורות מושלמות לשיזוף על החוף או לטיולים בהרים.

הזמן הטוב ביותר לבקר בקפריסין הוא בקיץ, כאשר מזג האוויר חם ושטוף שמש. תוכלו ליהנות מהחופים ומהים.

למה קפריסין?

קפריסין היא מדינה קטנה במזרח הים התיכון עם אטרקציות טבעיות ותרבותיות רבות. האי ממוקם בין יוון לטורקיה, עם אוכלוסייה של 1.2 מיליון איש.

האי מיושב למעלה מ-8,000 שנה, כאשר העדות המוקדמת ביותר לנוכחות אנושית מתוארכת לתקופת האבן. השם קפריסין מגיע ממילה יוונית עתיקה שפירושה "נושא נחושת" או "אי נחושת" בשל כמות הנחושת הגדולה שנכרה באי בעת העתיקה. קפריסין הייתה גם ביתם של אחד משבעת פלאי העולם העתיק – הקולוסוס של רודוס

ב-1974, כוחות טורקים פלשו לצפון קפריסין וכבשו אותו לאחר הפיכה צבאית ב-15 ביולי בניקוסיה על ידי EOKA B (הארגון הלאומי של לוחמי קפריסין) נגד הנשיא מקריוס השלישי. זה הוביל לחלוקה בין שתי קהילות המתגוררות בצדדים שונים של אזור חיץ של האו"ם: קפריסאים טורקים החיים בצפון קפריסין ויוון.

2. ללכת בעקבות הפיראטים ולחוות ניסיון פיראטי חינוך

הזמן הטוב ביותר לבקר בקפריסין הוא בעונות האביב והסתיו. עונת הקיץ חמה ולחה, עם טמפרטורות שמגיעות עד 95 מעלות פרנהייט. עונת החורף קרה וגשומה, אבל זו גם תקופה מצוינת לסקי.

הזמן הטוב ביותר לבקר בקפריסין הוא בחורף. האוויר פריך והמים חמימים. הזמן הטוב ביותר לבקר בקפריסין לחוויה פיראטית הוא בקיץ.

3. חקור כמה מהאתרים הארכיאולוגיים החשובים ביותר על פני כדור הארץ!

קפריסין מיושבת כבר יותר מ-10,000 שנה. התושבים המוקדמים ביותר היו החירוקיטים, שחיו בכפרים. הם גידלו יבולים וגידלו בעלי חיים. בתקופת הברונזה, קפריסין הייתה יצרנית עיקרית של נחושת והייתה לה תפקיד חשוב בסחר עם תרבויות אחרות על חוף הים התיכון.

הזמן הטוב ביותר לבקר בקפריסין יהיה במהלך האביב או הסתיו כי לא חם מדי ולא קר מדי. זה כאשר יש פחות תיירים המגיעים לבקר ואתה יכול לחקור את החופים היפים בלי הרבה אנשים בסביבה!

קפריסין הוא אי קטן השוכן בים התיכון. יש לו היסטוריה עשירה שתחילתה בתקופה הניאוליתית. האי מיושב על ידי בני אדם כבר למעלה מ-10,000 שנים וזה היה מיקום אסטרטגי לפעולות סחר וצבאיות.

הזמן הטוב ביותר לבקר בקפריסין תלוי במה שתרצו לעשות שם. אם אתה רוצה לחקור כמה מהאתרים הארכיאולוגיים החשובים ביותר על פני כדור הארץ, אז עדיף לבקר במהלך חודשי הקיץ כאשר כל האתרים הארכיאולוגיים פתוחים למבקרים. אם אתה רוצה ליהנות מהחופים, אז אתה צריך ללכת במהלך חודשי החורף כאשר הם פחות צפופים ומהנים יותר מאשר בקיץ.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *