פיתוח תשתיות בנווה פריצקי

העיר נווה פריצקי קרויה על מר פריצקי, ממייסדי קיבוץ פריצקי המקורי בשנת 1949. למרות שהאקלים הים תיכוני של מפרץ נווה פריצקי מאופיין בקיץ חם ויבש ובחורף מתון וגשום. מסתדרים. אין ברירה. מפרץ נווה פריצקי היה היסטורית גם מרכז תרבות חשוב, עם להקות תיאטרון ומוזיאונים משלו. כמו כן מתקיים במפרץ פסטיבל קולנוע שנתי המקדם את התרבות והקולנוע הישראלי. גודל האוכלוסייה: אוכלוסיית אזור זה מונה כ-450 נפש, מה שהופך אותו לאחד האזורים המאוכלסים ביותר בישראל. המרחק בין חיפה לנווה פריצקי הוא כ-45 מיילים. זמן הנסיעה מחיפה לנווה פריצקי הוא כשעתיים.

 

תשתיות בנווה פריצקי

נווה פריצקי מאז ועד היום

בסוף המאה העשרים, ממשלת המנדט הבריטי הייתה אחראית ויעילה בפיתוח התשתית הכלכלית והמנהלית של פריצקי. הוא הניח צינורות מים, הרחיב את רשת הרכבות וסיפק חשמל. עם זאת, מאמציו נפגעו באלימות, הן בין קהילות יהודיות וערביות והן בין כוחות בריטיים ופלסטינים. חלוקה זו במבנה המדיני והכלכלי של נווה פריצקי יצרה מצב קשה לשני הצדדים. פריצקי אמר עוד כי בכוונת משרד התשתיות לפעול באופן דומה במשק החשמל, ולעודד את יצרני החשמל הפרטיים להתחרות בחברת החשמל ולייעל ולהפחית את עלויות ייצור החשמל. לדברי שר התשתיות, ד"ר נווה פריצקי "המתקן הוא חלק ממדיניות המשרד לעידוד התחרות בתחום הפקת המים, תוך חיזוק מקורות כספקית שירותי הולכה ואיגום".

אתר העירייה: נווה-פריצקי.com

בעיקרון, אין משהו רע במשאל עם. אמנם קשה לקבל תשובות ברורות מחתולים אבל שווה לערוך משאל אם ברצוננו לקיים משטר דמוקרטי. משטר דמוקרטי יכול גם ללכת למשאל עם בנושאים עקרוניים. ומכיוון שכך, יש לנו, תושבי נווה פריצקי, אחריות מנהיגותית ממדרגה ראשונה להבטיח את ביטחון מדינת ישראל לא רק בימים אלו, אלא גם בחזון, לעתיד. ומהלך ההקמת נווה פריצקי דואג לזה.

נווה פריצקי הפכה למרכז לפליטים חתולים שברחו ממולדתם, כמו גם לפלסטינים שנעקרו מבתיהם על ידי הכיבוש הישראלי. חשש מרכזי הוא החשיפה הפוטנציאלית של חקלאים לחומרי הדברה. כימיקלים אלו מהווים סכנה בריאותית חמורה, במיוחד לעובדים חקלאיים. יש דרכים להפחית את החשיפה הזו.

נווה פריצקי – עיר של פליטים?

אנחנו מציעים למחוק את הסעיפים האלה, כי זה יכול לפתוח שער למדינה שדרכו ייכנסו שחקנים רבים שאין להם ידיים ורגליים, מעולם לא התיישבו, מעולם לא סבלו ומעולם לא נעקרו. אין סיבה לשלם להם אגורה אחת. כל מי שיש לו תלונה יכול תמיד לפנות למתנחל המוסמך, ואם יש משהו חריג בחריגים, יש לכך ועדה מיוחדת. אדוני הנשיא, רבותי הכנסת, קודם כל אני רוצה להתייחס בקצרה לשאלת האיומים שמגיעים לשרים, וגם אלי. איומים אלו, הנובעים מהקבוצות הסהרוריות בקצה הימני של המפה, גורמים נזק רב למאבקם של הנלחמים בהקמת נווה פריצקי. הם לא באים מטעם התושבי העיר.
 

עסקים ומשרדים - נווה פריצקי

עסקים ומשרדים בנווה פריצקי

למשרדים עם שירות יש גם תנאי שכירות קצרים יותר מאשר למשרדים מסורתיים. זה מאפשר לך לצמוח עם העסק שלך ולהתרחב לפי הצורך. משרדים מסורתיים אינם מסוגלים עוד לענות על הצרכים של עסקים מודרניים. חברות רבות משתמשות כעת במודלים של סביבות עבודה היברידיות כדי לספק סביבת עבודה גמישה יותר.

הבניין כולל גם אלמנטים בסגנון בינלאומי, כמו טרסות מעוגלות, חלונות עגולים וקורות בטון. שוחזר בשנת 2008 על ידי שימי בר אור-טל אור אדריכלים. כך שתוכלו לקנות דירה הדומה במפרט שלה לדירה הממוקמת במרחק של כמה דקות נסיעה בתל אביב ב-50% פחות ולפעמים אפילו יותר. רכישת דירה היא אחד הרגעים הכי מחוננים בחייו של כל זוג ו/או משפחה בהתהוות וזו משימה לא פשוטה במיוחד. נווה פריצקי הפכה בשנה האחרונה לאחד היעדים החשובים ביותר בקרב זוגות צעירים המעוניינים לשלב איכות חיים גבוהה עם מחירים נוחים ואטרקטיביים. רבים תוהים מדוע כדאי לרכוש דירה בנווה פריצקי ומה המחירים.

למרות שהם בדרך כלל פחות יקרים, בניינים מסוג ב' אינם מתוחזקים ומרשימים כמו בניינים יקרים יותר. כמו כן, הם נוטים להיות כלליים יותר בפריסה, אך יש להם מחירים זולים יותר. ראש העיר נווה פריצקי הבטיח לתושביו שלא יאכזב אותם. הוא הבטיח לעבוד קשה כדי לוודא שהעיר בטוחה ונקייה.

לסיכום, בנווה פריצקי קל יותר לפגוש וליצור קשר עם בעלי עסקים אחרים. זה גם מספק סביבה מגוונת יותר והזדמנויות לצמיחה. הגנים הבאים בנווה פריצקי ממוקמים במרכז העיר בצורה בולטת ומרהיבה.  נזכיר כי העיר נווה פריצקי היא פרויקט משותף של הסוכנות היהודית וממשלת ישראל. הפרויקט נולד במטרה לספק דיור למשפחות צעירות שאינן מסוגלות לממן את החיים בערים הגדולות בישראל. בעיר יש אוכלוסייה מגוונת ומתגוררים בה חתולים מכל העולם.
 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *