איפה קונים חולצות של חברת אוף וויט

מבוא:

Off-White הוא מותג בגדי רחוב שהוקם על ידי Virgil Abloh בשנת 2012. תהליך היצירה של המותג מושפע מאוד מקניה ווסט, שהיה המנהל הקריאטיבי של המותג בין השנים 2013 עד 2016. מוצרי Off-White נמכרים בקמעונאים יוקרתיים, כולל בארניס ניו יורק , סלפרידג'ס ודיוויד ג'ונס.

חולצות אוף-וויט זמינות לרכישה באתר החברה וכן בקמעונאים נבחרים כמו בארניס ניו יורק וסלפרידג'ס.

Off White הוא מותג בגדי רחוב איטלקי שנוסד בשנת 2012 על ידי המעצב וירג'יל אבלו. המותג שימש לשיחת העיר בשל העיצוב האוונגרדי והמסוגנן שלו. חולצות אוף ווייט הן חובה לכל גברים מודעים לאופנה.

Off-White היא חברת אופנה שנוסדה בשנת 2012 על ידי המעצב וירג'יל אבלו. המותג התפרסם בזכות העיצובים האוונגרדיים והמסוגננים שלו, כאשר חולצות אוף ווייט הן פריט חובה לכל גבר מודע לאופנה.

הקדמה: מה זה אוף ווייט?

Off White הוא לייבל אופנת רחוב שהוקם על ידי המעצב Virgil Abloh בשנת 2013. המותג ידוע בעיצובים הנקיים והמתוחכמים שלו, כמו גם בשימוש בצבעים כהים.

Off White הוא לייבל אופנת רחוב שהוקם על ידי המעצב Virgil Abloh בשנת 2013. המותג ידוע בעיצובים הנקיים והמתוחכמים שלו, כמו גם בשימוש בצבעים כהים. הוא נלבש על ידי ידוענים כמו קניה ווסט, קיילי ג'נר, ריהאנה ועוד. Off White שיתפה פעולה עם נייקי באוסף של מטוסי Air Force 1 שיצאו בספטמבר 2018.

הבגדים לא זולים בכלל – הפריט הזול ביותר באתר עולה 200$ ואילו היקר ביותר עולה 3000$.

Off-White הוא מותג בגדי רחוב יוקרתי שנוצר על ידי Virgil Abloh במילאנו ובהארלם במהלך 2013 עם חבר ילדותו שיין אוליבר מהמכללה לאמנות ועיצוב Central Saint Martins בלונדון, שהיה אז מנהל קריאייטיב של Hood By
למידע נוסף אודות אוף וויט חולצות מומלץ לבדוק ב- chip-chip.co.il

תעשיית האופנה תמיד מחפשת את הדבר הגדול הבא. אחד הטרנדים הלוהטים העונה הוא לבוש אוף-ווייט. לבוש אוף-ווייט הוא צבע בהיר ומושתק שניתן ללבוש עם כל צבע אחר.

חולצות טי אוף-וויט הן טרנד ענק בתעשיית האופנה כרגע והן פופולריות לא רק בקרב סלבריטאים אלא גם בקרב אנשים רגילים שרוצים להיראות אופנתיים וטרנדיים.

יש הרבה מקומות שבהם אתה יכול לקנות חולצות אוף לבן אבל חשוב לדעת מה אתה רוצה לפני שאתה הולך לקניות כי יש כמה הבדלים בין סוגים שונים של חולצות, למשל, אם אתה רוצה חולצה עם שרוולים ארוכים אז אתה צריך ללכת לחנות אחת ואם אתה רוצה חולצה עם שרוולים קצרים אז אתה צריך ללכת לחנות אחרת.

האתרים הטובים ביותר לרכישת בגדים אוף-ווייט

Off White הוא מותג שעשה את שמו בתעשיית האופנה על ידי ייצור בגדים איכותיים. החברה הוקמה על ידי וירג'יל אבלה והבגדים שלה לובשים על ידי ידוענים מפורסמים.

הבגדים של אוף ווייט לא זולים, אבל הם שווים את המחיר. אתה יכול לקנות אותם באתר הרשמי שלהם או באתרים אחרים כמו eBay ואמזון.

לבגדים אוף-וויט יש ביקוש רב בימינו. לא קל למצוא מקום שבו אפשר לקנות חולצות אוף-וויט, במיוחד אם צריך אותן בדחיפות. ישנם מקומות רבים באינטרנט בהם ניתן לקנות בגדים בצבע אוף-ווייט, אך היזהרו מהונאות ואתרים מזויפים שעלולים למכור לכם מוצרים באיכות נמוכה או מוצרים שאינם תואמים לתמונות באתר.

הנה כמה אתרים לגיטימיים לרכישת בגדים בצבע אוף-ווייט:

1) https://www.off-whiteshirts.com/

2) https://www.off-whiteshirts.com/collections/men

3) https://www.off-whiteshirts.com/collections/women

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *