כלים לאירועים

מערכות כרטוס, חוברות אינטרנט או נייד, אתרי אירועים, פתרונות רכישת משתתפים, כלים לרישום משתתפים, כלים ליצירת לידים של מציגים… אתה שם את זה. זה גם יכול לקחת הרבה זמן, אז הנה כמה כלים שיעזרו לך לפשט את התהליך. בתור מארגן אירועים, אתה גם צריך כלי שיעזור לך לרשום את האירוע עצמו.

אז בעוד שחלק משלבי רשימת התכנון יהיו זהים עבור כל האירועים

הכרת הפרטים של הבחירה הספציפית שלך היא גורם שישים את הדברים בפרספקטיבה ויעזור לך לתכנן בהתאם. לאחר קבלת החלטה, כלי התכנון הללו יכולים להיות שימושיים בשלבים שונים של התהליך הארגוני.

בין אם אתה זקוק לכלי ספציפי במיוחד לאירוע בודד

או תוכנה מקיפה לתכנון אירועים שיכולה לעבוד עם הספקים, המשתתפים ומקומות האירועים המרובים שלך, שקול להשתמש באחד או יותר מהכלים הללו. אם אתם מארחים אירועים בקנה מידה גדול, עוקף את המורכבות המרובה של הכלים הזו עם טכנולוגיית ניהול אירועים רב-תכליתית שמביאה את רוב או כל הפונקציות של תכנון וניהול האירועים תחת קורת גג אחת. אם אתה זקוק לתכונות נוספות כגון מעורבות, סטרימינג בשידור חי, הזדמנויות חסות, שיווק וניתוח, בחר בכלי מקיף לניהול אירועים הכולל את כל מה שאתה צריך כדי לארח אירועים וירטואליים בלתי נשכחים תחת קורת גג אחת.

אתרי אירועים קלים לשימוש

תהליכי רישום אינטואיטיביים, אפליקציות סלולריות מרתקות וכלי שיווק טקטיים הם כולם דוגמאות לפתרונות טכנולוגיים ליצירת אירועים מהנים. כיום, משווקים ומתכנני פגישות יכולים להשתמש במגוון פתרונות טכנולוגיים כדי להפוך את האירועים שלהם להצלחה. פלטפורמות לניהול אירועים כוללות כלים רבים כדי לפשט את תהליך תזמון הפגישות.

התוכנה מציעה כלי רישום אירועים הניתן להתאמה אישית ומשולב המאפשר למשתתפים להירשם מבלי לצאת מאתר האירוע

תכונת רישום האירועים של הכלי כל כך קלה לשימוש שזה לוקח רק שלושה שלבים. משתתפים המעוניינים להשתמש בכלי זה אינם צריכים להוריד אפליקציות כלשהן או ליצור חשבונות חדשים, מה שיכול להיות ברכה עבור שוק היעד של האירוע שלכם.

יתרונות הפלטפורמה כוללים אפליקציה שחברים יכולים להתחבר אליה באמצעות מכשירים ניידים

כלי הרשמה והרשמה לאירועים ויכולות פשוטות של חיפוש לידים. פלטפורמות מתוחכמות יותר מציעות חבילות תוכנה המכסות תכנון ושיווק פגישות, רישום וכרטוס. פלטפורמות אלו מיועדות למארגני אירועים שרוצים לפשט את ניהול האירועים ולהשתמש בכלי אחד או יותר במקום בכלי מרובים. משמירה על צוותים בעסק ועד לשיתוף פעולה ומקור, לכלים האלה יש משהו לכל מתכנן אירועים.

בנינו את הכלים הטובים ביותר לתכנון אירועים המבוססים על משוב אמיתי של משתמשים

דירוגים יחסיים שלהם באתרי דירוג תוכנה כמו , ותכונות מדהימות שאנו יודעים שמתכנני אירועים יאהבו. מפלטפורמות המאפשרות לך לנטר ולנתח קהילות מדיה חברתית, לתוכניות פרודוקטיביות ומארגנים, הנה 8 מהכלים הטובים ביותר לתכנון אירועים וירטואליים שישפרו את האירועים שלך על ידי הפיכת ההכנה, התקשורת וההשראה להרבה יותר קלה, חדשנית ונוחה יותר. . חוויה ידידותית.
לפרטים מורחבים בתחום של כלים לאירועים באפשרותך לבדוק ב- idans.co.il

אבל עם כל כך הרבה כלים לניהול אירועים

כלים לתזמון אירועים וכלי תזמון אירועים עסקיים זמינים, הם הכלים הטובים ביותר לשימוש בעת תכנון אירוע. למרבה המזל, ישנם כמה כלים מקוונים לניהול אירועים שיכולים לעזור להפוך את רשימת המטלות שלך לפחות מאיימת.

אז לא משנה איזה אירוע אתה מתכנן

אתה יכול לנצל את כלי ההקלטה, התזמון ולוח השנה באפליקציית  לנייד. לכן, אם אתם מחפשים כלים לתכנון או השתתפות באירועים, שקול להשתמש בפלטפורמה אחת הכוללת דפי רישום מותאמים אישית שמתעדכנים אוטומטית עם עדכון פרטי האירוע. הוא מציע סט גדול למדי של כלים לתזמון אירועים שבהם אתה יכול להשתמש כדי לנהל הרשמות, הרשמות, מבצעים ועוד.

בנוסף

אפליקציית  עוזרת לך לעקוב אחר מכירת כרטיסים בזמן אמת בטלפון שלך, להקל על רישום אירועים במכשירים ניידים ולהישאר מעודכנים במעקב אחר נוכחות בזמן אמת. עידנ'ס היא פלטפורמת טכנולוגיית האירועים האולטימטיבית המעצימה ומנהלת כל אירוע שאתה מארח.  היא פלטפורמת אירועים מוצלחת הכל-באחד המאפשרת למארגני אירועים לתכנן את כל ההיבטים של אירוע, החל מהרשמה לאירוע, שיווק אירועים, מעורבות משתתפים ועוד.

באופן ספציפי

אתה יכול להשתמש בתוכנת תכנון האירועים לרישום אירועים, שיווק אירועים, יצירת אתרי אירועים וניהול סדר יום, רישום משתתפים, יצירת תגי שמות, מעורבות משתתפים, יצירת קשרים ועוד. הוא מספק את הגמישות להפעיל או להשבית תכונות מסוימות כדי להתאים לצרכים שלך, כגון כלים לניהול לוגיסטי, תוכנות לניהול ועידות, פתרונות למעורבות מבקרים ומציגים. היא אפליקציית האירועים בעלת הדירוג הגבוה ביותר בחנויות האפליקציות ומציעה ללקוחות שלל כלים חינמיים וחוסכים בזמן לניהול אירועים.

שימוש באפליקציית אירוע לנייד  יכול לעזור לך ליצור חוויות משתתפים משכנעות ובלתי נשכחות. יצירת אפליקציה לאירוע עוזרת לתת את הטון ולבנות התרגשות לפני האירוע, ומעודדת תקשורת מתמשכת לאורך כל התהליך.

עד

כדי כך שהיום, יותר מתמיד, אנו יכולים למצוא בקלות כלים ומשאבים רבים שתוכננו במיוחד כדי להקל בהרבה על כל התהליך עבור חברות ואנשים פרטיים המחפשים להגיע לקהל רחב יותר באמצעות אירועים אלו. לכן יש היום כל כך הרבה אפליקציות בשוק – כלים שיכולים לעזור לך כמעט בכל היבט של ארגון, אירוח ומעקב אחר אירועים. זו הסיבה שהתוכנה לשרטוט אירועים הופכת במהירות לאחד הכלים האינטואיטיביים ביותר לחזות כיצד האירוע שלכם יתנהל מבחינה לוגיסטית. כל חלק בערימה הטכנית שלהם משחק תפקיד בהפעלת האירוע מההתחלה השנייה של התכנון ועד לזמן שהמשתתפים עוזבים.

מתכננים יכולים להתאים אישית את המיתוג

להציע צ'ק-אין טוב יותר באתר ולעבוד עם צוות מסור כדי להתאים את האפליקציה למיתוג ולאירוע שלך. כלים כמו Social Tables מציעים תוכנת תרשימים ותכנון אירועים בחינם עם פונקציונליות חזקה ללא עלות נוספת עבורך. , תוכל ליצור טפסי רישום לאירועים של מבקרים, סטודנטים או מטופלים ולעקוב אחר כל ההרשמות. מפשט את הכרטוס, הרישום והפרסום – הוא יכול להשתלב בתוכנת השיווק שלך בדוא"ל ובאתרים המועדפים על מבקרים כמו פייסבוק ואינסטגרם.

למוצרים ולכלים של מעורבות יש היבט שיווקי עצום להתנסות ולניהול הקהל המקוון שלך

מכסה את כל תחומי ניהול האירועים, לרבות הרשמה, תוכניות (משולבות עם לוחות שנה), סקרים, סקרים,  ואפילו שילוט דיגיטלי. פלטפורמת ניהול האירועים שעושה אוטומציה ומפשטת את כל מרכיבי תכנון הפגישות וכוללת את, מגוון אפליקציות ייעודיות לאירועים לנייד.

עליך לדעת היכן נמצא המידע השיווקי שלך (פרטי אירוע, תבניות דוא"ל ורשימות של רישומים מאושרים), דבר שעלול להיות בעייתי כאשר ישנם מקורות רבים ושונים.

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *