איך מזמינים פרחים

אז אם חנות פרחים גובה $10 עבור משלוח, שזה כנראה הממוצע, וכמה דולרים עבור מס אם אתה מוציא רק $50, תקבל עסקה שמשמעותה פחות מ-$38. אז זה יעלה יותר מאשר סידור חד צדדי בגודל דומה שבו כל הפרחים נמצאים בחזית ואתה לא מציב שום דבר מלבד עלווה ברקע. לדוגמה, קומפוזיציה הנראית מכל הצדדים צריכה להיות בעלת פרחים מכל הצדדים.

במקרים מסוימים, הכוונה היא לסידור של פרחים בודדים המובאים יחדיו ומוצגים כזר עטוף, אשר לאחר מכן מוציאים מהאריזה ומניחים באגרטל לקישוט. אז ברוב המקרים, כשאנשים מתקשרים להזמין פרחים, הם בעצם מתקשרים להזמין סידור.
למידע מורחב על איך מזמינים פרחים ואיך מזמינים פרחים בעפולה עליך לגשת לאתר rootshopping.com

אנו יודעים שכאשר מחליטים היכן לקנות פרחים

ייתכן שיש לך גם שאלות לגבי אילו פרחים לקבל, כיצד להזמין פרחים למשלוח באותו היום או למחרת, או מה המשמעות של פרחים שונים. לכן יצרנו את המדריך המלא הזה להזמנת פרחים, כולל טיפים לבחירת הסידור הטוב ביותר וכמה עובדות מהנות על פרחים.

בנוסף להצעת סידורי פרחים יפים באינטרנט ומגוון מתנות לכל אירוע

אנו דואגים שהפרחים שלכם יגיעו כמה שיותר מהר. המטרה שלנו היא לספק פרחים באותו היום ולוודא שהמקבל יקבל את המתנה בזמן. אנו מציעים משלוחים באותו יום של פרחים, צמחים ומתנות אם מזמינים לפני השעה 14:00. באזור הזמן של הנמען. אם אתה צריך להזמין סידורי פרחים ברגע האחרון, יש לנו משלוח פרחים באותו היום.

שורשים בית של צמיחה , חנות פרחים בעפולה נותנים שירותי

משלוחי פרחים בעפולה

אצל קרמפ חנות פרחים קל מאוד להזמין פרחים למשלוח למחרת

וכן להזמין מראש לימי הולדת וחגים. להזמנת פרחים מקוונת למשלוח מחר, השתמש בפונקציית התשלום שלנו, הזן את המיקוד שלך וציין את התאריך שבו תרצה לשלוח. להזמנת פרחים מקוונת למשלוח באותו היום, פשוט בצע את ההזמנה עד 15:00 עם המיקוד של הנמען וחנות הפרחים המקומית שלך תמצא זמן לארגן ולשלוח את זר הפרחים. חנויות פרחים גם ידאגו למשלוח באותו יום בארה"ב אם הוזמנו לפני השעה 14:00 שעון מקומי.

אם אתה שולח פרחים לחו"ל

אתה יכול לבקש מהחנות המקומית שלך לשלוח העברה בנקאית, או שאתה יכול למצוא חנות פרחים באזור באינטרנט ולהתקשר למספר 1-800 כדי לבצע הזמנה. אם אתה רוצה עוד פרחים עבור הכסף שלך, מצא חנות פרחים בעיר הנמען והתקשר אליו ישירות. השתמש בחנות הפרחים המקומית והנוחה של Flower Shop Networks כדי למצוא מוכר פרחים אמיתי קרוב אליך. תמכו בחנות פרחים מקומית וקבלו את סידורי הפרחים הטריים ביותר במחירים נמוכים.

הזמינו פרחים וסלסילות מתנות בארה"ב לפני השעה 14:00 שעון מקומי וקבלו את הפרחים שלכם במשלוח על ידי מוכר הפרחים המנוסה המקומי שלכם

תשמחו כשתראו מבחר גדול של פרחים בסיטונאות, זרי פרחים, סידורים, עציצים ופרחי חתונה שניתן להזמין במשלוח. פשוט קנה את הפרחים המוזלים שלנו כדי לבדוק כמה מהעסקאות הטובות ביותר שיש לנו להציע.

הזמינו משלוח פרחים באינטרנט עבור פרחי הלוויה הנמכרים ביותר שלנו

המעוטרים בגבעולים יפים החל מוורדים וחינניות ועד הידראנגאה וציפורנים. בין אם אתם מזמינים פרחים ליום ההולדת או פרחי סימפטיה, יש לנו זר טרי המושלם לאירוע. אז הגעתם למקום הנכון – נוכל להכין זרי פרחים ושאר ציוד מתנות במחיר משתלם. כאשר אתם מזמינים פרחים למשלוח באותו היום או למחרת, אין עלויות נסתרות, ואם חברת המשלוחים תצטרך לגבות תשלום נוסף על מנת לשלוח פרחים ליקירכם בזמן, אנו ניצור עמכם קשר מראש לאישור.

זה אומר שהעקביות יכולה להשתנות בין ערים

אבל זה גם אומר שחברות יכולות לספק באופן עקבי כמויות גדולות של פרחים באותו יום של הזמנה. קוסטקו שולחת פרחים דרך מובילים שונים, בהתאם למיקומך, ולפעמים מציעה משלוח למחרת עבור כמה זרי פרחים. חלק מהאתרים כמו Urban Stems ו-Farmgirl Flowers מתמחים בסידורים כפריים טריים בחווה, בעוד שאחרים כמו 1-800 פרחים מבטיחים משלוח באותו היום, כך שזה המקום המושלם עבור כל קונה לבצע רכישה ברגע האחרון. שלא לדבר על כך, חלק מהאוספים הללו אפילו מציעים מנויי פרחים עבור פטוניות, אדמוניות ופגים אחרים שניתנים מדי חודש.

כאשר אתה מזמין פרחים טריים באינטרנט

הם מהווים מתנה נפלאה בכל עת של השנה. עשה מתנה שהוא ממשיך לתת על ידי שליחת אהובך מנוי לפרחים טריים. רכישת פרחים היא קלה…ולא בהכרח יקרה להוסיף צבע לבית או לגרום למישהו לחייך. בחרו מתנה לכל מסיבה או אירוע, או עיינו לפי סוג הפרח או הצמח כדי למצוא את המתנות המושלמות באתר אחד.

אתה יכול למצוא תמונות של דברים שאתה אוהב באינטרנט

להדפיס אותם ולקחת אותם לחנות הפרחים. אם אתה מחפש סוג מסוים של פרחים, אתה יכול לקפוץ ישירות לקטגוריה הזו. אחרת, אתה יכול למיין לפי קטגוריות כמו פרחים בתפזורת, מתנות זרי פרחים, פרחי חתונה, עציצים וציוד פרחים.

ב-FTD אנו מסווגים את אוסף סידורי הפרחים והצמחים שלנו לפי אירוע

כדי להפוך את חווית הקנייה שלך לקלה. כך או כך, האוסף הירוק-עד שלנו של גבעולים צבעוניים, צמחי פרחים וסידורים ריחניים יחמם לבבות ברחבי הארץ עם שירותי משלוח הפרחים שלנו. ProFlowers הוא המקום המושלם לשלוח פרחים באינטרנט לכל אירוע, בין אם זה החג האהוב עליך או יום מזדמן הדורש הבעת הערכה ספונטנית. כאשר אתה מזמין פרחים מקוון מ-ProFlowers, אתה עוזר לתמוך בחנויות פרחים מקומיות בקהילה שלך.

הבחירה שלנו עבור שירות משלוחי הפרחים המקוון הטוב ביותר ב-UrbanStems מבין כל החברות שניסינו

זו מציעה את סידורי הפרחים היפים והמהנים ביותר. בכל הנוגע לפרחים, UrbanStems נותן למונח "חווה טרי" משמעות חדשה לגמרי. עסקי פרחים מתגאים בכך שהם מספקים פרחים עונתיים טריים ישירות מהחווה לביתך תוך ימים, ולא שבועות, כפי שעושים עסקים מסוימים. החברה משלבת את הנוחות של קניית פרחים באינטרנט עם היתרונות של קניות מקומיות, מה שמקל על משלוח פרחים לאזור שלך.

ההזמנה מטלפלורה

היא פשוטה וניתן לסנן אותה לפי אירוע, צבע, משלוח באותו יום או סוג פרח. בנוסף לקופונים של טלפלורה, יש לנו גם את ה-Deal of the Day, מבחר המקומות הטובים ביותר של ה-New York Post להזמנת פרחים באינטרנט ולהעביר אותם בזמן לחגים, כולל מותגים כמו Proflowers, UrbanStems ועוד.

וודא שאתה מזין את המיקוד שלך

כדי לראות את המגוון הזמין באזור שלך והפרחים יהיו בהישג יד לפני שהם יכולים לכבות את הנרות או לחתוך את העוגה. במקום זאת, עיין במבחר הפרחים בדף יום הולדת באותו יום של FTD ושלח מתנה שהם לעולם לא ישכחו. זו פשוט ציפייה שגויה, כי לאף חנות פרחים בעולם לא יהיו את כל הפרחים זמינים בחנות בבת אחת, ביום מסוים.

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *