אולם אירועים חלומי

החשיבות של תכנון החתונה שלך

תכנון חתונה הוא תהליך מרגש, אבל הוא גם יכול להיות מלחיץ. יש כל כך הרבה החלטות שצריך לקבל ופרטים שצריך לטפל בהם. קל לתהליך להרגיש מכריע ולך לאבד את מה שחשוב באמת.

הדבר החשוב ביותר שאתה צריך לעשות בעת תכנון החתונה שלך הוא להישאר מרוכזים במה שחשוב באמת. אתם רוצים שיום החתונה שלכם יהיה מושלם, וישנן דרכים רבות בהן תוכלו לעשות זאת גם אם אין לכם תקציב או זמן לכל דבר ברשימת ה"חובה" שלכם.

תכנון חתונה יכול להיות קשה. עליכם לוודא שבחרתם את המקום הנכון, את השמלה המושלמת, את הקייטרינג הטוב ביותר וכל זה עוד לפני שהאורחים שלכם בכלל הוזמנו.

מסיבה זו זוגות רבים פונים למקומות כמו Dream Ballroom אשר מציעים מגוון מקיף של שירותי תכנון חתונה. הצוות ב-Dream Ballroom יכול לעזור לך בכל דבר, החל מבחירת השמלה המושלמת ועד סידור תוכנית הישיבה שלך ואפילו ניהול רשימת האורחים שלך.

החשיבות של תכנון החתונה שלך

אולם נשפים חלומות: הקדמה: החשיבות של תכנון החתונה שלך

איך לתכנן חתונה בפחות משנה

תכנון חתונה אינו משימה קלה ויכול להיות מכריע עבור חלקם. אבל, יש אנשים שהוציאו את הבלתי אפשרי והצליחו לתכנן חתונה תוך פחות משנה.

אנחנו הולכים לדון איך אחד מהם הצליח לממש את זה.

הצעד הראשון היה להחליט על המקום. בני הזוג רצו את הטקס ואת קבלת הפנים שלהם באותו מקום ולכן חיפשו אולם אירועים עם חלל פנימי וחיצוני כאחד. הם גם רצו מקום שיהיה קרוב למקום מגוריהם כי היה להם מעט מאוד זמן לטייל בגלל התחייבויות לעבודה. לאחר שקלו את כל הגורמים הללו, הם החליטו על בית פיבלס ההיסטורי באטלנטה שנמצא רק 20 דקות מביתם ויש בו חלל פנימי וגם חיצוני שיכול להכיל עד 400 אורחים.

השלב הבא היה בחירת תאריך האירוע שכן היה חשוב להם לקחת בחשבון את לוחות הזמנים של העבודה שלהם בבחירת תאריך יום חתונתם

מדריך להגדרת תקציב לחתונה שלך

חתונה היא יום מיוחד עבור החתן והכלה ובני משפחותיהם. זה יום שצריך להיות מלא בשמחה ואושר. מדריך זה יעזור לכם לתכנן את החתונה שלכם במסגרת התקציב שלכם, עם טיפים כיצד לחסוך כסף, כמו גם למה לצפות מבחינת עלויות.

ישנם גורמים רבים שמשפיעים על עלות החתונה שלכם כולל מיקום, סוג האוכל, מספר האורחים וכו'. העלות הממוצעת של חתונה בארה"ב נעה בין $25,000 ל-$35,000 תלוי איפה היא נערכת ואיזה סוג שירות אתה רוצה.

השלב הראשון בתכנון התקציב שלך הוא להחליט כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על חתונה. קחו בחשבון את כל ההוצאות כמו דמי השכרת מקום, דמי קייטרינג וכו', והקפידו לכלול עלויות נוספות כמו טבעת אירוסין או כל מתנות אחרות שניתנו על ידי הורים או חברים וכו'.

כמה זה עולה? טיפים לתכנון התקציב הנכון

תכנון חתונה הוא אחד הדברים הכי מלחיצים שאנשים צריכים לעשות בחייהם. אחד ההיבטים החשובים ביותר בתכנון חתונה הוא תקציב.

העלות של אולם אירועים תשתנה בהתאם למיקום, גודל, שירותים וזמן השנה. העלות הממוצעת לאולם חתונות בניו יורק היא $1,500 עד $2,000 לשעה. בשיקגו זה בערך $800 עד $1,200 לשעה ובדאלאס זה בסביבות $700 עד $1,000 לשעה.

כאשר בוחנים תקציב לאולם האירועים שלכם, חשוב שתקחו בחשבון את הדברים הבאים:

אולם אירועים חלומות: כמה זה עולה? טיפים לתכנון תקציב נכון – טיפים זולים לתכנון חתונות, רעיונות הגיוניים לחתונות בתקציב.

תכנון חתונה יכול להיות מכריע ויקר. דרך טובה להפוך את החתונה שלכם למשתלמת יותר היא על ידי בחירת מקום קרוב לבית. אם אינך בטוח כמה יעלה אולם אירועים, תוכל לבצע מחקר מקוון.

מה שאתה צריך לדעת לפני העסקת הספק או צוות הספק שלך

Dream Hall הינה חברה המספקת שירותי תכנון אירועים עבור לקוחותיהם. הם פועלים כבר למעלה מ-30 שנה ונחשבים לאחד ממתכנני האירועים הטובים בענף.

באולם אירועים דרים צוות מתכנני אירועים מוכשרים המתמחים במתן מענה לצרכי לקוחותיהם. החברה מספקת מגוון שירותים, מתכנון אירועים ועד לוגיסטיקה ושיווק, כך שיוכלו להציע חבילות הכל כלול במחירים תחרותיים.

לחברה גם רשת ענפה של ספקים מומחים בתחומים שונים, כגון קייטרינג ובידור. הספקים של Dream Event Hall מציעים שירותים כמו סידורי פרחים והופעות מוזיקה חיה, שמוסיפים שכבה נוספת של איכות להצעת השירות יוצאת הדופן שלהם.

החברה מבוססת מאטלנטה, ג'ורג'יה אך היא מספקת שירותים בפריסה ארצית. אולם אירועים חלום מציע גם שירות הזמנות מקוון למי שרוצה לתכנן אירוע מרחוק או אם אתה רוצה שמישהו אחר יטפל בפרטי יום החתונה שלך עבורך!

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *