כמה עולה עיצוב חופה?

מדריך לבחירת שילובי העיצוב והשתילה הטובים ביותר לחופה

חופות הן דרך מצוינת להוסיף צל לחלל החיצוני שלך, אבל הן יכולות להיות גם יקרות. עלות החופה תלויה בחומרים המשמשים, ובגודל וסוג החופה.

סוגי החופות הנפוצים ביותר הם פרגולות ומפרשי צל. פרגולות מיוצרות לרוב עם עמודי עץ או מתכת התומכים בגג עשוי מלוחות עץ, ויניל או אלומיניום. מפרשי הצללה עשויים בדרך כלל מבד המתוח על מסגרות מתכת. הן מציעות אפשרות גמישה יותר מפרגולות מכיוון שניתן להתקין אותן בכל זווית, בעוד שהפרגולות חייבות להיות מותקנות ב-90 מעלות לקרקע על מנת לתפקד כראוי.

פרגולות עולות בין $1,000-$5,000 תלוי בחומר המשמש לבנייתן ובגודלן

חופה היא מבנה דמוי גג שנועד לספק צל ומחסה. חופות מותקנות לרוב בחללים חיצוניים כגון פארקים, גנים או שווקים.

עיצוב חופה יכול להיות מורכב ממרכיבים רבים ושונים, כולל צמחים, עצים ועלווה אחרת. עם זאת, כשזה מגיע לעלות של עיצוב חופה הכל תלוי בגודל ובמורכבות של הפרויקט שלך. העלות תהיה תלויה גם אם אתם שותלים את החופה או שוכרים מעצב מקצועי שיעשה זאת עבורכם.

העלות לשתילת חופה בעצמך תשתנה בהתאם לסוג הצמחים שתבחר להשתמש בו. ניתן לשתול חופות עץ פשוטות במחיר של 500 דולר בלבד בעוד שעיצובים מורכבים יותר עם מספר שכבות עשויות לעלות עד 10,000 דולר או יותר.

הקדמה: מהו עיצוב חופה ולמה צריך כזה?

עיצוב חופה הוא סוג של אדריכלות שנמצאת בשימוש כבר יותר מ-3,000 שנה. זהו מבנה עם גג המכסה את החלל שמתחתיו. את עיצוב החופה ניתן לראות במקומות רבים, כמו בתים, גינות ואפילו מבנים מודרניים.

ישנן סיבות רבות לקבל עיצוב חופה. אולי תרצה אחד כי אתה רוצה להגן על הבית או הגינה שלך מפני השמש או הגשם. אולי תרצה גם אחד כי זה יגרום לגינה שלך להיראות יפה יותר או כי זה יגרום לבית שלך להיראות יותר אסתטי.

העלות של קבלת עיצוב חופה תלויה למה אתה צריך את זה ואיפה אתה גר. אם אתה מחפש רק כיסוי פשוט על הבית שלך, העלות יכולה להיות בערך $6,000-$10,000 אבל

עיצובי חופה הם מבנים המכסים חלל חיצוני. הם משמשים למגוון מטרות, כולל יצירת אזור מוצל, חסימת אור השמש ו/או מתן מחסה מגשם ורוח.

חופות יכולות להיות עשויות מחומרים רבים ושונים, אך החומר הפופולרי ביותר הוא מתכת. חופות מתכת משמשות לרוב לאירועים כמו חתונות או פסטיבלים מכיוון שניתן להקים אותן במהירות ולהגיע במגוון צבעים כדי להתאים לכל נושא.

העלות של עיצוב חופה משתנה בהתאם לגודל ולחומר ממנו הוא עשוי. ככל שהמבנה גדול יותר, כך יהיה יקר יותר לרכוש ולהתקנה.

חופות עם מסגרות עץ או מתכת

חופות הן דרך מצוינת לספק הגנה מפני השמש, הגשם והשלג. הם יכולים להיות עשויים מבד או מתכת. עלות החופות תהיה תלויה בחומר המשמש, גודל ומיקום.

העלות של חופה עם מסגרת עץ היא בדרך כלל בין $300 – $500 לחלל 10×10. מסגרת מתכת היא בדרך כלל יקרה יותר בסביבות $500 – $800 עבור שטח באותו גודל. המחיר יהיה גם תלוי אם אתה רוצה את זה מותקן או לא.

חופות נועדו לספק מחסה מפני השמש או הגשם. הם יכולים להיות עשויים ממגוון חומרים כולל עץ, מתכת ובד.

לחומרים המרכיבים את החופה יש השפעה על מחיר המוצר. חופות עץ נוטות לעלות יותר מחופות מתכת מכיוון שהן עמידות יותר ודורשות פחות תחזוקה. עם זאת, חופות מתכת נחשבות לרוב לאסתטיות יותר מכיוון שהן אינן מציגות נזקי מזג אוויר באותה מהירות כמו חופת עץ.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *