איך להפוך אתר אינטרנט לאפליקציה

הקדמה: 10 דרכים להפוך את האתר שלך למוכן לאפליקציה

מאמר זה יכסה 10 דרכים לעזור לאתר שלך להיות מוכן לאפליקציה. לדוגמה, על ידי שימוש בעיצוב רספונסיבי, תוכלו ליצור אתר מותאם לנייד.

1. השתמש בעיצוב רספונסיבי

2. הוסף את קוד המעקב של Google Analytics

3. הוסף קובץ מניפסט של אפליקציית אינטרנט

אתרי אינטרנט הם לעתים קרובות המקום הראשון שאליו אנחנו הולכים כדי לקבל מידע, אבל עם הופעת המכשירים הניידים, אנחנו הולכים יותר ויותר לאפליקציות למידע. אתרי אינטרנט צריכים להיות רספונסיביים וידידותיים לנייד כדי לענות על צורכי המשתמש.

ישנן דרכים רבות להפוך אפליקציה לאתר מוכנה. הצעד הראשון הוא להחליט אם אתה רוצה שהאתר או האפליקציה שלך יהיו המקום העיקרי שבו משתמשים יוכלו למצוא את התוכן שלך. אם אתה רוצה אתר אינטרנט, צריך שתהיה לו דרך קלה למשתמשים להוריד את התוכן שלו למכשיר שלהם ולהיות במצב לא מקוון כדי שיוכלו להשתמש בו כשאין להם חיבור. אם אתה רוצה אפליקציה, צריך שיהיה לה כפתור ברור של קריאה לפעולה שמוביל אותם בחזרה דרך משפך ההמרות ולא כולל שום קשר לא קשור

הקדמה: מהי בעצם אפליקציית אינטרנט?

אפליקציית אינטרנט היא תוכנה הפועלת בדפדפן ומספקת שירות.

יישומי אינטרנט נועדו לפעול על כל המכשירים והפלטפורמות, כולל שולחן עבודה, מחשב נייד, טאבלט ונייד. הם גם נועדו להיות אינטראקטיביים יותר מאתרים מסורתיים.

לאפליקציית אינטרנט יש יותר תכונות מאתר רגיל. יכול להיות לו ממשק עם כרטיסיות או כפתורים כדי לאפשר למשתמשים לעבור בין חלקי האפליקציה או לבצע פעולות שונות על אובייקטים שונים בממשק. במקרים מסוימים, ייתכן שרק משתמשים מורשים יכולים לגשת לחלקים מסוימים של הממשק.

יישומי אינטרנט הם תוכנות מבוססות אינטרנט שניתן לגשת אליהן דרך דפדפן אינטרנט. יישומים אלה מספקים בדרך כלל שירותים כגון דלפק עזרה, מסחר אלקטרוני, ניהול קשרי לקוחות ושירותים אחרים הקשורים לעסקים.

אפליקציה לאתר היא אפליקציה שנוצרה עבור אתר אינטרנט ספציפי. ניתן להשתמש בו כדי לספק שירות או תוכן נוסף למבקרים באתר, או להשתמש בו כדי להחליף את האתר לחלוטין. ניתן לגשת לאפליקציות אלו דרך חנות אפליקציות לנייד בטלפון או בטאבלט, או באמצעות קוד QR על מסך המחשב.

5 אפשרויות עיקריות מהעלייה של אפליקציות מובייל

עליית היישומים לנייד הובילה לגל חדש של המרות מאתר למובייל. אפליקציות מובייל הן כיום חלק בלתי נפרד מעסקים רבים, וחשוב להם שיהיה אתר אינטרנט שניתן לגשת אליו ממכשירים ניידים.

ישנן חמש אפשרויות עיקריות להפיכת אתר לאפליקציה: עיצוב רספונסיבי, אפליקציית אינטרנט מתקדמת, אפליקציה היברידית, אפליקציה מקורית ואפליקציה חוצת פלטפורמות. באיזה מהם כדאי להשתמש תלוי בסוג העסק שיש לך ומה קהל היעד שלך.

אפליקציות לנייד הן כעת הנורמה עבור רוב האנשים. יש מגוון אפשרויות בכל מה שקשור להפיכת האתר שלך לאפליקציה.

1) אפליקציות מקוריות: אלו אפליקציות שתוכננו במיוחד עבור פלטפורמה או מערכת הפעלה ספציפית. לדוגמה, תצטרך לעבור דרך חנות האפליקציות של אפל כדי למצוא אפליקציה לאייפון ותצטרך לעבור דרך חנות Google Play כדי למצוא אפליקציה למכשירי אנדרואיד.

2) אפליקציות אינטרנט: אלו הן יישומים מבוססי אינטרנט שניתן לגשת אליהם בכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט. ניתן לגשת אליהם דרך דפדפן וניתן להוריד אותם גם כאפליקציות עצמאיות במכשירים ניידים.

3) אפליקציות היברידיות: אלו יישומים מבוססי אינטרנט עם רכיבים מסוימים שאינם זמינים בסביבת הדפדפן, כמו גישה למצלמה ו

כיצד אוכל לדעת אם האתר שלי הועבר ל-App Store?

אפליקציות לנייד הן העתיד של מסחר אלקטרוני. שוק האפליקציות לנייד צומח וב-2020 הוא יהיה שווה 1.3 טריליון דולר. על מנת לנצל זאת, עליכם להפוך את האתר שלכם לידידותי לנייד ולהפוך אותו לאפליקציה לנייד.

הצעד הראשון הוא לברר אם האתר שלך הועבר ל-App Store על ידי בדיקה באתר המפתחים של אפל. אם אתה רואה סמל ירוק ליד האתר שלך, זה אומר שיש לך אפליקציה בחנות שמתכתבת עם האתר שלך.
למידע נוסף בנושא של איך להפוך אתר אינטרנט לאפליקציה נא לבדוק ב- webtoapp.co.il

אתר שהפך לאפליקציה יהיה בצורת אפליקציית אייפון. יוצגו לו סמל חנות ומחיר. לסמל האתר יהיה גם תג עם המספר 1 לידו.

אם אינך בטוח אם האתר שלך הועבר ל-App Store, תוכל לחפש אותו בגוגל ולראות אם הוא מופיע בתוצאות החיפוש של חנות האפליקציות של אייפון.

בואו להפוך את האתר שלכם לאפליקציה כבר היום ולהתחיל להרוויח !

רוצים להרוויח יותר? לעולם האפליקציות יש מה להציע לכם, גם אם יש ברשותכם רק אתר היום ואם אתם לא מעוניינים לרכוש פיתוח אפליקציות בתקציבי עתק, יש פתרון פשוט webtoapp – שירות נהדר מבית החברה הגלובלית. הם יהפכו לכם את האתר לאפליקציה ואפילו ידאגו להעלות אותה לחנויות ולעדכן.

למידה נוסף אודות הפיכת אתר לאפליקציה לחצו כאן.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *