סדנאות ומסיבות שוקולד

ברוכים הבאים לעולם המופלא של השוקולד!

כיו םבעזרת סדנאות שוקולד כל אחד יכול ללמוד את האומנות והמדע של ייצור שוקולד וזאת בהדרכה של שוקולטייר/ית. יש מגוון סדנאות ומסיבות שוקולד – סוגים שונים ואירועים שונים, ובהתאם לגיל וכמות המשתתפים. סדנאות/ מסיבות שוקולד לרוב לוקחות בין חצי שעה ועד שעתיים כאשר המיקום יכול להיות ייעודי לסדנאות או שאפשר ברוב המקרים לקיים את הסדנה בבית הלקוח. מפגשי השוקולד מאפשרים יצירה והתנסות אישית בהכנת שוקולד ומיועדים לכל הגילאים והיכולות, תוך שימוש רק בשוקולד ובחומרים טבעיים ואיכותיים. 

לא משנה מה האירוע, סדנת או מסיבת שוקולד מתאימה לאירועים מערב גיבוש לצוות עובדים ועד מסיבות ילדים ומפגשים משפחתיים. אפשר לדבר גם על אירועים קהילתיים גדולים יותר. סדנאות שוקולד  מתאימות לגל גיל ולכל סוג של קהל אפילו בבתי ספר, קייטנות ובתי אבות.

סדנת שוקולד

מה דרוש כדי לקיים סדנת שוקולד?

מינימום 10 אנשים, חדר עם שולחן וכיסאות, איפה לשים את הציוד שלנו וגישה לשקעי חשמל, זה ממש. אם סדנת השוקולד מתנהלת בבית, אזי ניתן להקים את הציוד במטבח עם פינת העבודה בחדר אחר במידת הצורך.

למי מתאימה סדנת שוקולד?

מבוגרים בכל גיל! עבור ילדים, בני 4/5 הם הגילאים הצעירים ביותר שיפיקו מזה את המרב, עד גיל 14/15. ילדים צעירים יצטרכו השגחה ועזרה, אבל זה בסדר אם אתה בסדר לקבל את הידיים שלך קצת שוקולדי!

 סדנאות שוקולד ומסיבות לילדים

בסדנת שוקולד תלמדו מהיכן מגיע השוקולד, איך הוא נמס ואיזה דברים נפלאים אתם יכולים לעשות איתו, מלבד רק לאכול את החומר, שגם אתם תתרגלו!

כל ילד יכין סוכריות שוקולד, יטבול שוקולדים, ינסה סוגים שונים של שוקולד וילמד על הרפתקאותיו של שוקולטיקן! הם ייקחו את כל מה שהם מכינים הביתה באריזה אקולוגית, אז אין צורך לדאוג לגבי שקיות פלסטיק ישנות ומטופשות. אתה יכול להביא עוגה לכולנו לשיר ליום הולדת או בתוספת של 50 פאונד ניתן לספק עוגת שוקולד (12 מנות) מזוגגת אך לא מקושטת והילדים יוכלו לסיים אותה בכיף עם הקישוטים היפים שלמדו איך לעשות במהלך הפגישה.

סדנאות שוקולד ומסיבות למבוגרים

חקרו את המדע והקסם של טמפרור השוקולד, קצת מההיסטוריה מאחורי ייצור השוקולד והסתכל על המלאכה הפופולרית החדשה של ייצור שוקולד אומנותי. כל זה תוך כדי טעימה מהדברים הטובים והתעמקות בחייו של שוקולטייר.

אחר כך אופציונאלית אפשר להוסיף לשוקולד תוספות מיוחדות כגון פטריות כמהין, פירות הדר ומה לא!  

כל משתתף ייצא מהסדנה עם כל מה שהוא מכין כדי להשוויץ ולחלוק את התוצרים עם משפחה וחברים.

ניתן לארגן סדנאות בימי חול על פי בקשה עבור גיבוש צוות וימי כיף של חברות וארגונים. 

ניתן גם לארגן ולאסוף כיתות אמן מתקדמות יותר כדי לשתף אתכם בכל הסודות היצירתיים והטעימים ביותר.

לפרטים והזמנת סדנאות שוקולד לחצו כאן.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *