איך מגישים בקשה להקלות בפסיכומטרי

הקדמה: מהי מבחן פסיכומטרי ומי משתמש בה?

מבחנים פסיכומטריים כדי לברר אם אדם מתאים לעבודה. המבחן מיושם לעיתים קרובות בתהליך הגיוס כדי לוודא שלמועמד יש את הכישורים ותכונות האישיות הנדרשות לתפקיד.

ישנם סוגים רבים של מבחנים פסיכומטריים, אך לכולם מכנה משותף אחד – הם נועדו למדוד היבטים מסוימים באישיותו של אדם. הפופולריים שבהם מודדים אינטליגנציה, יצירתיות ותכונות אישיות כמו מוחצנות, נעימות ומצפוניות.

הסוג הנפוץ ביותר של מבחן פסיכומטרי הוא מבחן IQ המודד את רמת האינטליגנציה שלך. הוא מורכב מ-30 שאלות שונות שעליכם לענות עליהן תוך מגבלת זמן. ניתן לחלק אותם לשלוש קבוצות: חשיבה מילולית (למשל, אנלוגיות), חשיבה מספרית (למשל, אריתמטיקה

מבחן פסיכומטרי הוא סוג של הערכה המשמש למדידת יכולות נפשיות ותכונות אישיות. המבחנים משמשים לעתים קרובות על ידי מעסיקים לסינון עובדים פוטנציאליים וכן על ידי סוכנויות גיוס כדי לעזור להם להתאים מועמדים מתאימים למשרות הנכונות.

השלב הראשון בהגשת בקשה למבחן פסיכומטרי הוא לברר איזה סוג של מבחן פסיכומטרי אתה צריך. ישנן שתי קטגוריות רחבות: מבחני אינטליגנציה ומבחני התאמה. אם אתה צריך מבחן אינטליגנציה, אז השלב הבא יהיה לגלות איזה אחד מהסוגים השונים של מבחני אינטליגנציה (למשל, מילוליים, מספריים, מרחביים) אתה צריך.
בכדי לקרוא מידע אודות איך מגישים בקשה להקלות בפסיכומטרי והקלות בפסיכומטרי נא לגלוש לאתר mtml.co.il

הקדמה: מהי הקלה פסיכומטרית?

סעד פסיכומטרי הוא הוראה מחוק השוויון 2010 המאפשרת למעסיקים לקחת בחשבון את מוגבלותו של הפונה על מנת להחליט האם הוא מתאים לתפקיד.

על הפונה להראות כי הוא סובל מנכות וכי יש לה השפעה שלילית מהותית וארוכת טווח על יכולתו לבצע פעולות יומיומיות רגילות.

הקלה פסיכומטרית היא תהליך של שחרור עובד מההשלכות של ביצוע מבחן פסיכומטרי. היא ניתנת כאשר המבחן לא נערך כראוי או כאשר המבחן הפסיכומטרי לא התאים לתפקיד.

על המבקש להראות כי הם הופלו שלא כדין בשל תוצאותיהם. עליהם לספק ראיות לכך שהם היו כשירים לתפקיד ונדחו בגלל תוצאותיהם. על המבקש לספק טיעון משכנע וכן הוכחה שהם זכאים לסעד.

יש להמתין עד שתעבור שנה לפני הגשת בקשה להקלה

מה עליך לעשות אם מסרבים אותך?

המבחן הפסיכומטרי הוא אחד החלקים החשובים ביותר בתהליך הגיוס. המבחן נועד להעריך את התאמתו של מועמד לתפקיד נתון. זה יכול לשמש גם כדי למדוד ולחזות את הביצועים שלהם בעמדה זו.

לא תמיד קל לקבל הקלה בפסיכומטרי ממספר סיבות. הסיבה הראשונה היא שאולי אינך זכאי לאחד, מכיוון שיש קריטריונים שונים לזכאות עבור מדינות או ארגונים שונים. הסיבה השנייה היא שהארגון או המדינה עשויים לדחות את הבקשה שלך בגלל כמה דברים טכניים, כגון אם כבר קיבלת אותה בעבר או אם נכשלת בה בעבר.

אם בקשתך נדחתה, מה עליך לעשות? ישנן דרכים שונות לעשות זאת אך כולן תלויות במצב שלך

אם סרבו לך הקלה בפסיכומטרי, יש שלוש אפשרויות. אתה יכול להגיש בקשה לעיון בבקשתך, אתה יכול לערער על החלטת הסירוב או שאתה יכול להגיש בקשה לשינוי.

הסקירה היא תהליך אוטומטי המתרחש מעצמו, ללא צורך בהגשת בקשה. תהליך הערעור הוא המקום שבו המבקש מגיש ראיות חדשות ומבקש מממשלת אוסטרליה לשקול מחדש את סירובם. השינוי הוא המקום בו המבקש מגיש ראיות חדשות ומבקש מהשר לשנות את החלטתו.

ממה מורכב מבחן הפסיכומטריה?

מבחן הפסיכומטריה מורכב ממספר שאלות שונות, שכל אחת מהן נועדה להעריך את אישיותו של הפונה. השאלות נועדו למדוד את רמות המוחצנות, ההסכמה, המצפוניות והנוירוטיות של הפונה.

המבחן הפסיכומטרי הוא בדרך כלל סדרת שאלות שבהן המועמד מדורג על סולם עבור מאפיינים שונים. אלה כוללים מוחצנות, נעימות, מצפוניות ונוירוטיות.

מבחן הפסיכומטרי הוא הערכת אישיות המסייעת למדוד את התכונות והכישורים של הפרט. המבחן מורכב משלושה חלקים עיקריים:

1. מבחני כישורים- אלו הם מבחנים המודדים את היכולות הקוגניטיביות של הפרט, כגון חשיבה מילולית, חשיבה מספרית, חשיבה מופשטת וכו'.

2. מבחני אישיות- אלו הם מבחנים המודדים את תכונות האישיות של הפרט, כמו ביטחון עצמי, אמפתיה, כישורי מנהיגות ואחרים.
לפרטים מורחבים בנושא של איך מגישים בקשה להקלות בפסיכומטרי והקלות פסיכומטרי עליך לבקר ב- mtml.co.il

3. מבחני שיפוט מצב- אלו הם מבחנים המודדים מיומנויות קבלת החלטות בתרחיש נתון.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *