שייקים בריאים ירוקים

לדוגמא, תוכלו להשתמש בקייל, קפיר ואוכמניות בשבוע ולנסות בשבוע הבא תרד, חלב קנבוס ואננס. אני אוהב להיצמד לפירות קפואים כי זה עוזר לשמור על השייק קר וקפוא. התאמות תכופות כוללות הוספת דבש כאשר הפרי אינו בשל, הוספת מיץ לימון להפחתת המרירות של הירקות והקינמון בכדי להעניק לשייק הירוק שלך טעם חם.

הקפד להכניס את הירקות הקפואים שלך ישירות לבלנדר

כדי למנוע את ההפשרה של החבר'ה השבריריים האלה. אם תניח עליו את הירוק הקפוא שבחרת, זה יעזור לדחוק את העלים מהלהב ולמנוע מהם להיצמד לצד. הדבר הטוב ביותר במתכון השייק הירוק הזה הוא שתוכלו להתגנב לטונה של ירקות בריאים שאולי לא תזהו.

מתכון לשייק ירוק זה כולל כוס פרי קפוא לצד בננה קפואה. בזכות מנגו, אננס וג'ינג'ר הטעם של הבננה הוא טרופי ומרענן. תוכלו לשפר את השייק הזה על ידי הוספת מרכיבים מזינים נוספים או הכנתו בעצמכם.
למידע מורחב אודות שייקים בריאים ירוקים נא לבקר ב- shakeim.co.il

שייק ירוק זה מכיל תרד וקייל, אחד הזנים העשירים ביותר של ויטמיני B, סיבים וברזל. השימוש בפירות וירקות קפואים הוא המפתח לשייק ירוק וסמיך.

שוב חדש במשחק השייק הירוק, התחל עם תרד או משהו קל. המלצתי היא להתחיל עם ירקות עליים כמו תרד, כרוב, כרוב או חסה. תפוחים, תרד ובננות הם מרכיבים בריאים המהווים דרך נהדרת להחליק עוד ירקות לחיי היומיום שלכם.

זה גם משאב טוב לכל מה שקשור לשייקים

החל מכלי ומכשירים להכנת שייק וכלה בבחירת המוצרים הטובים ביותר. המפתח לשייק בריא הוא מציאת האיזון הנכון בין ירקות, פירות, חלבון ושומן. להלן מספר מתכוני שייק פנטסטיים המכילים יותר ירקות ופירות, כמו גם כל מיני ירקות עליים כמו רוקט, קייל, מנגולד, מיקרו ירקות ועוד.

ניתן להכין שייקים ירוקים עם ירקות עליים

מספר עצום של פירות ונוזלים עשירים בחומרים מזינים כמו חלב אגוזים, חלב אורז, מי קוקוס וכו '. בעוד שתזונאים אינם ממליצים לאכול רק שייק ירוק או אוכל מסוים, מדי יום שתיית שייק ירוק יכולה להועיל לבריאות הכללית שלך. יש הרבה יתרונות לשתיית שייקים ירוקים, ויש גם דרכים רבות לשנות את המתכון שלך כדי לנצל פירות וירקות שונים.

למרות שמגוון חשוב וזה בסדר לשתות שייקים ירוקים כל יום

מגוון טוב לבריאותך. אז במשך שבועות או חודשים כדי לשמור על בלוטות הטעם שלכם, אני מציג כמה מתכוני שייקים בריאים וטעימים שתוכלו לתבל עכשיו. כמנוי EatMail שמכיר את השייקים, אני שם לב שלא לכולם זה מקובל או נוח לזרוק יחד סלט ששווה תרד. אמנם אתה יכול לקנות שייק תרד לולש, אבל יותר טוב וזול להכין לבד.

אני גם שמחה לבשר שבן זוגי ב- Blue Diamond Almond Bree שיתף מתכון בריא להכנת חלב שקדים לפיתרון לחיזוק החיסון השומר על כושר עליון

הקפידו לראות את המגוון המלא של מתכוני השייקים הבריאים שלי והטיפים המובילים לארוחת בוקר בריאה. אם הכנתם אחד מהמתכונים האלה או שיש לכם מועדף משלכם, נשמח לשמוע על כך בתגובות למטה ואנחנו נקרא כל אחד מהם.

המפתח לשימוש במתכונים הטעימים ביותר

הוא לעקוב אחר הטיפים הפשוטים שלי. היצמדו לפירות מתוקים כמו בננות, מנגו, תפוחים, אגסים ותמרים מסומנים, ועלינו להימנע מממתיקים מלאכותיים וסוכר מעובד. כדי לספק את כל הקינוחים במטבח, אנו משתמשים במתכונים בסיסיים אלה, אך אנו יכולים להשתנות בהתאם למה שיש במקרר ולמה שגופנו מייחל.

אורזים 2 כוסות ירקות עליים, מודדים אותם בכוס, זורקים אותם לבלנדר, מוסיפים מים ומערבבים עד שהנתחים העלים נעלמים. הפעל את המיקסר במהירות נמוכה והגדיל אותו לגובה כדי לערבב את החומרים יחד.

זהו מתכון לשייק פשוט עבור ויטמיקס שלוקח דקה בלבד

5 דקות מוגש: 1 קבלו את הירקות שלכם עם מתכון השייק הירוק והבריא והטעים הזה של מנגו, אננס, ג'ינג'ר ואבוקדו לקרם ומנת שומן ותרד בריא ללב לתזונה. טבעוני, מלא במרכיבים בריאים, השייק הירוק הפשוט הזה הוא ארוחת בוקר משביעה ואיסוף אחר הצהריים נהדר עבורי.

לתוספת טעם השתמש במי קוקוס ובחלב שקדים לא ממותק במקום במי ברז. לאורך כל הדרך, חשבנו שטעם Snickerdoodle פירושו ביסקוויטים. ניתן להשתמש בכל סוג שהוא, אך אנו מגלים שחלב שקדים לא ממותק אינו מכריע והוא בסיס נהדר לשייק חלב.

כמה שאתה אוכל תלוי במה שאתה אוכל לאורך היום ובאיזו תדירות אתה אוכל שייקים, ארוחות וחטיפים, מציין אנדרוס. כדי לסיים שייק, אומר האמר, 1 עד 2 כפות שומן, 1 כוס פרי, חופן או שני ירקות וכוס חלבון אחת.

שפכו את השייק שלכם בבלנדר שלכם

שפכו את החומרים במיקסר, הוסיפו את הנוזל שבחרתם וערבבו לתערובת חלקה. להכנת אחד משייקי הבוקר הפופולריים ביותר של אנדרוז, שילבו 1 כוס אוכמניות קפואות, 1/2 בננה קפואה, 1 עד 2 כוסות כרובית קפואה, 1 2 כרוב עלים, 1 או 2 כוסות חלב חלב לא ממותק, 1-2 כפות זרעים מעורבים (צ'יה, קנבוס, פשתן וכו '). ואבקת חלבון קנבוס אחת או דגני בוקר. בשכבת אבקת פירות קפואים, חמאת אגוזים, זרעים, ירקות טריים או קפואים קצוצים וירקות קפואים קצוצים או טריים בשקית מקפיא או צנצנת שימורים. בין אם כתחליף לארוחה ובין אם כחטיף, שייקים ירוקים לירידה במשקל נמצאים על שפתי כולם, עם הטענה כי השייקים הטובים ביותר הם לא רק על ירידה במשקל, אלא על היתרונות הבריאותיים המרובים שלהם. אם אתם על עגלת השייק הירוק הבריא אל תחמיצו את שייק החלבון וניל של קייטי, שייק תה ירוק סופר עם דבש אגס, שייק אבוקדו, שייק תפוח ירוק ושייק גרין מאונטיין.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *