להקה לאירועים שתקפיץ לכם את האירוע

הקבוצה מבטיחה פיצוץ של מוזיקה לשיר, לשתות ולרקוד. בנוסף, הקבוצה הזו מוכנה יותר לענות על הצרכים המוזיקליים הספציפיים שלך. אני ממליץ בחום על הלהקה הזו לכל מי שמחפש הופעה נהדרת ומוזיקה חיה. למען האמת, אני לא יכול לנקוב בשמות של אף אחת מהלהקות שאני מעדיף להאזין להן.

כל מי שדיברתי איתו על חתונות אומר שהם הלהקה הכי טובה ששמעו מזה הרבה זמן

כשאנחנו מדברים על חתונות, כל האורחים שלי מדברים על איזו קבוצה נפלאה של אנשים. כל האורחים שדיברנו איתם בימים שלאחר החתונה נדהמו מההופעה האנרגטית של הלהקה. כל החברים היו מאוד מתוקים, ידידותיים ומעורבים באופן פעיל בחתונה שלנו.

הם ניגנו כל מיני מוזיקה ובאמת הפכו את יום החתונה שלנו לכל כך מיוחד

ביום החתונה של בתי, כל הקבוצה הייתה מאושרת והיחס החיובי והגמיש שלהם עלה על כל הציפיות. העובדים שלנו ובני זוגם מעולם לא עזבו את רחבת הריקודים מאז שהלהקה התחילה לנגן.

הם שמרו על האנרגיה לאורך כל הלילה

שמרו על רחבת הריקודים מלאה והשאירו את האורחים מעורבים. כל אחד מחברי הקבוצה היה מוכן לעשות כמיטב יכולתו כדי להפוך את הערב למיוחד ובלתי נשכח עבור כל הנוכחים. ארגנו את מסיבת החתונה שלנו והקבוצה הייתה מאוד נוחה עם מבוגרים וילדים על רחבת הריקודים.

תקשורת פנטסטית לפני החתונה שלנו

הכל נעשה בצורה מקצועית, Bounce עבד כל כך טוב עם הקהל לאורך כל ההופעה והמוזיקאים מהשורה הראשונה. אני גם רוצה להודות לך על שסיפקת לכולנו את המידע הדרוש לבחירת להקת Bounce לחתונה של בתי. אני לא יכול להודות לך מספיק על שהכרת לי את להקת Bounce Party. למידע על הזמנת להקת Bounce, או הזמנת או השכרה של להקות לחתונה, אירוע מכללה, אירוע חברה או קונצרט, לחץ על הכרטיסייה בקש מידע על הזמנה למטה.

אם אתם מחפשים אירוע ייחודי, Bounce יכול ליצור עבורכם מופע מותאם אישית. BOUNCE באירוע שלך הוא משהו שאתה לא רוצה לוותר עליו. סוג הרישיון, התעריפים, הדרישות והמועדים תלויים בפרטי האירוע שלכם.

אם אינך בטוח אם האירוע שלך דורש הוספת פריט למטרה מיוחדת לאישור שלך

אנא צור קשר עם The Forest Preserves. עליך להיות בעל אישור מאסטר מאושר או ממתין או אישור אירוע מיוחד/ספורט/אחר לפני הוספת פריטים למטרות מיוחדות להיתר. בעלי היתרי פיקניק ואירוע רשאים לרכוש פריטים ייעודיים ישירות מספקים מאושרים ללא דרישות ביטוח נוספות.

דוגמה לתעודת ביטוח אחריות (PDF) כיסוי ליום אחד זמין לפעמים באמצעות פוליסת ביטוח דירה

ביטוח אירוע מיוחד, המכונה גם ביטוח אירוע ליום אחד, מגן עליך מפני הפסד כספי הקשור לאירוע ספציפי, כמו חתונה. אם פוליסת ה-Event Helper שלך לא עומדת בדרישות הביטוח באזור שלך, תקבל החזר. בין אם אתם מתכננים את היום הגדול שלכם או מארחים ריצת צדקה של 5,000 ק"מ, Event Helper מוודא שתיהנו מהאירוע שלכם ללא דאגות.

אירועים אלה נעים בין ריצות צדקה לפיקניקים של חברות ומסיבות פרטיות. הפארקים גם מוציאים אישורים למספר אירועים הפתוחים לקהל הרחב או בהזמנה (ציבורי או פרטי).

המקצועיות והכישרון של המוזיקאים מבטיחים שהאירוע שלכם יהיה חוויה חיובית במיוחד

הודות לניסיון של חברת אירועים המתמחה באירועים בנושא ניו יורק, תוכלו להיות בטוחים בהצלחתה של מסיבה מלאה בריקודים ושירה מהנים. סט DJ חי מבית RBNOUS יכלול מוזיקת Baby Rave שנבחרה במיוחד כדי להניע אותך. Baby Rave הוא אירוע ריקוד ומוזיקה לילדים שבטוח יגרום לך ולקטנה שלך לקפוץ, לרקוד ולרקוד לפי הקצב.
למידע נוסף בתחום של להקות לאירועים כדאי לבקר באתר cuemusic.co.il

הקומיקאי המקומי מקנטון ראסל יארח ערב של הופעות חיות של כמה מלהקות הגו-גו האהובות בוושינגטון כולל TCB

New Impressionz, TOB ו-The Made Band. לאורחים תהיה חוויה סוחפת כדי לחגוג את הגל החדש של מוזיקת גו-גו והשפעתה התרבותית על האזור. האירוע מציע לאוהבי גו-גו וחובבי מוזיקה הזדמנות ללמוד עוד על הז'אנר העשיר בתרבות של DC ולהראות מה המשמעות של הצלילים הייחודיים הללו ל-DC ולאזור ה-DMV כולו. כיום, מוזיקת הגו-גו חוזרת על עצמה בדם המחוזות.

אנחנו

בעלות הברית המגנות על המטרה, יודעים שזה יכול להיות הרבה יותר. הלהקה מרימה את הגג כי התקרה לא יכולה להחזיק אותנו עם דאנס, פופ ורוק. אנו מציעים ביצוע מדליק לשירים האהובים עליך כך שהמסיבה לעולם לא תפסיק. הלהקה באירוע שלכם נגישה בדיוק כמו תקליטן אבל מציעה את האנרגיה הנוספת שתוכלו לקבל רק עם מוזיקה חיה.

אמליץ עליהם לכל מי שמתעניין בחתונה או באירוע מיוחד. נשואים טריים רבים מקבוצת הפייסבוק שלנו פנו אלינו וביקשו עצות כיצד להרכיב פלייליסט ריקודים לחתונה שלהם.

החיסרון היחיד בלהקה המושלמת אחרת היה חוסר קל במידע על המוזיקה הספציפית שביקשנו לפני החתונה

מייק פנה לכולנו כדי לעזור לבחור את שירי הריקוד והשירים הראשונים למסיבת החתונה. כדי לחגוג את יום השנה ליציאת "Deja Vu" של JM the Poets, להקת Tubby Daniels תנגן את האלבום של JM the Poets לראשונה מול קהל חי ב-Algheny Overlook או AO.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *