איך בוחרים יועץ משכנתאות

מלווה משכנתאות הוא מישהו שתעבוד איתו כדי לבחור, להגיש בקשה ובסופו של דבר לסגור את הלוואת הבית שלך. עבור מלווים ישירים, כל תהליך המשכנתא יטופל מתחילתו ועד סופו על ידי גורם אחד. מלווה ישיר הוא המוסד הפיננסי או הפרט המספק בפועל את המשכנתא.

מתווך משכנתאות משמש כמתווך

ועוזר לצרכנים לקבוע את המלווה הטוב ביותר למצבם, בעוד שמלווה ישיר הוא בנק או מוסד פיננסי אחר שמחליט אם אתה זכאי להלוואה, ואם כן, מנפיק צ'ק . מלווים ישירים הם בנקים, איגודי אשראי, חברות אינטרנט וארגונים אחרים המספקים משכנתאות ישירות לצרכנים, כך שלא תצטרך לשלם לסוכן משכנתאות כדי למצוא את התעריפים הטובים ביותר. אם אתה מתקשה לקבל הלוואה מבנק, הברוקר יכול בקלות לעשות קניות עם מלווים שונים.

אם הברוקר שלך עוסק רק בכמה מלווים

יהיה זול יותר לקנות לבד. זה הגיוני לעבוד עם מתווך אם אתה רוצה להעריך את החנות שלך בקרב מגוון רחב של מלווים. עבודה עם מתווך משכנתאות יכולה לעשות הבדל גדול בתוכניות שיש לך גישה אליהן. עם כל כך הרבה מלווים שמציעים הסמכה מוקדמת ותעריפים מקוונים, אתה עלול לגלות שאתה לא צריך ברוקר.

סביר יותר שברוקר ימצא לך עסקה טובה

אבל מתווכים עשויים להעדיף מלווה אחד על פני אחר בהתאם לעמלה שהם מקבלים. הלוואות משכנתא באמצעות מתווך יכולות לעלות יותר מכיוון שהמתווכים מקבלים לעיתים קרובות עמלה ו/או עמלה שאולי תצטרכו לשלם בעת הסגירה. לעתים קרובות, המלווים משלמים לברוקר עמלה או עמלה כדי למכור את המוצרים שלהם, כך שאתה לא משלם למתווך כלום. מתווכים בדרך כלל מקבלים פיצוי על ידי המלווה שבסופו של דבר אתה עובד איתו או מהעמלות שאתה משלם.
למידע מורחב על איך בוחרים יועץ משכנתאות ניתן להעיף מבט ב- icon-m.co.il

בהתאם למתווך, העמלה שהם מקבלים משולמת על ידך ועל ידי המלווה שהמתווך יוצר עבורך קשר. מכיוון שזה כל מה שעושה מתווך, הם יכולים לעשות זאת בצורה יעילה יותר ובפחות כסף מאשר מלווה, כך שתקבלו תנאי אשראי טובים יותר.

מתווכים למשכנתאות עובדים עם מספר בנקים ומלווים

כך שהם יכולים לעזור לך למצוא את סוג ההלוואה המתאים ואת שיעור המשכנתא הטוב ביותר. מתווך משכנתאות שאתה סומך עליו עשוי למצוא אפשרויות מוצר רבות יותר ממה שאתה יכול למצוא בעצמך, וייתכן שיהיה לך מזל טוב יותר לנהל איתו משא ומתן מאשר לנהל משא ומתן ישירות עם מלווה.

מלווים סיטונאיים עובדים בדרך כלל עם מתווכים במשכנתאות וצדדים שלישיים אחרים

כדי להציע את מוצרי ההלוואה שלהם בתעריפים מוזלים ומסתמכים על המתווכים שיעזרו ללווים להגיש בקשה למשכנתא ולעבד את תהליך האישור. חלק מהמלווים אינם עובדים עם מתווכים כלל, ומעדיפים לקבל פקידי הלוואות משלהם. לחלק מהברוקרים יש קשרים עם בנקים ומלווים שאחרת לא תוכל ללוות מהם.

שימוש במתווך יכול לחסוך לך הרבה זמן ועצבים מכיוון שהם יטפלו בכל דבר

החל ממציאת עסקה ועד להגשת בקשה ודיבור עם מלווה בשמך. הם גם צריכים לקבל גישה לתוכנה המאפשרת להם לחפש הצעות משכנתא הרבה יותר מהר ויסודי ממה שאתה יכול. מתווך המשכנתאות ייקח בחשבון את מצבך הכלכלי ואת צרכיך ללמוד את השוק ולאחר מכן יוכל לבקש משכנתא בשמך. למרות שזה עשוי להיראות כמו מעבר, זכור שמתווך משכנתאות הוא מומחה בתחומו שיש לו גישה להצעות רבות שאולי לא תמצא על ידי חיפוש בעצמך.

מתווך משכנתאות סוקר הצעות מרשת של מלווים ומייעץ לך על הצעת ההלוואה הטובה ביותר

ולאחר מכן משמש כמתווך בינך לבין המלווה, אוסף את המסמכים שלך ומספק אותם לחתם. לאחר קבלת החלטה על תוכנית הלוואות, מתווך המשכנתאות מנהל את התהליך, מאישור משכנתא מראש ועד לסגירה, על ידי תיאום מאמצים של המלווה, איש הנדל"ן וחברת הבעלים.

בחר את המלווה שלך על סמך תנאי ההלוואה הטובים ביותר שאתה יכול למצוא

הבנה של איזה סוג של משכנתא אתה צריך תעזור לך לבחור מלווה מכיוון שכל מלווה מציע מוצרים ושירותים שונים. הברוקר יכול גם לעזור לך למצוא מלווים המציעים את סוגי ההלוואה הספציפיים שאתה צריך, כגון הלוואת VA, משכנתא בתשלום נמוך או הלוואה גדולה. ברוקרים מסוימים, כמו Credible, פועלים באינטרנט ומאפשרים לך להשוות בין מספר הלוואות בו-זמנית ולאחר מכן לבחור את ההלוואה המתאימה לך.

במקום להיות מודרך לכיוון מסוים

ברוקר מקוון כמו Credible יכול לספק לכם רשימה של הלוואות מתאימות ותוכלו להשוות בקלות את אפשרויות המשכנתא שלכם ולבחור מה שהכי מתאים לכם. מתווך טוב יידע אילו מלווים צפויים לקבל אותך ויעזור לך להימנע מלפנות לעסק שסביר להניח שלא תקבל (מה שעלול להשפיע לרעה על פניות עתידיות). זכור, אם אינך יכול למצוא סוכן משכנתאות שאתה מרגיש איתו בנוח או סומך עליו, אתה עדיין יכול לקבל משכנתא בלי אחד; אז זה לא סוף העולם. מציאת מתווך משכנתאות אמין במחיר הנכון ועם השירות המתאים לצרכיך תקל בהרבה על תהליך המעבר.

רוב המלווים לא יתעסקו עם מתווכים לא רשומים

מה שאומר שבטיפול באחד מהם תסגרו לעצמכם חלק גדול מהשוק שלא לצורך. ישנם סוגים רבים ושונים של מתווכים במשכנתאות העומדים לרשותכם, אך בדרך כלל עדיף למצוא מתווך שמכסה את כל השוק. מתווך משכנתאות טוב צריך להיות מסוגל לספק מידע רב ערך, כגון אילו מלווים מלווים כסף באזורים מסוימים, אילו מלווים מציעים סוג מסוים של משכנתא, ואשר מעודדים או נמנעים בקשות להלוואות עבור סוגים מסוימים של בתים, כגון שיתופי פעולה, בתים משותפים, או בנייני דירות. חלק מהמלווים הישירים הם חברות פרטיות המממנות במיוחד משכנתאות לציבור הרחב, שרבות מהן פועלות באינטרנט.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *