איך מתחתנים ב לרנקה קפריסין

מי שרוצה להתחתן בקפריסין, בין אם הם אזרחים זרים ובין אם הם תושבים, יכולים לעשות זאת על פי הוראות חוק הנישואין 2003. גם אזרחים זרים שנישאו בקפריסין צריכים להיות מודעים לכך שפקיד הנישואין ישלח עותק של הנישואין תעודה לשגרירות האזרחים הזרים או הקונסוליה בקפריסין. על מנת להתחתן רשמית בקפריסין, עליך להגיש בקשה אישית לנישואין לפקיד הנישואין בעירייה שתבחר לאחר הגעתך לקפריסין.

יש להביא את כל המסמכים לקפריסין ולהגיש באופן אישי לפקיד הנישואין בעיר לבחירתכם לפחות 3 ימי עבודה לפני החתונה

עליך להפוך לתושב קפריסין 3 ימי עבודה חינם לפני החתונה. אם לא תגיש בקשה להיתר מיוחד, נישואיך לא יוכלו להתקיים תוך 15 יום מהגשת הודעת הנישואין ותצטרך לחיות בקפריסין כ-20 יום.

אזרחים בריטיים המגיעים לרפובליקה של קפריסין בסיור חבילת חתונה והתגוררו או התגוררו באופן קבוע ברפובליקה של קפריסין במשך שלוש שנים לפחות

אינם נדרשים להציג אישור על היעדר מניעת נישואין . אזרחים בריטים המתגוררים בקפריסין פחות משלוש (3) שנים המעוניינים להתקשר בנישואים אזרחיים ברפובליקה של קפריסין חייבים להציג אישור על אי-מכשולים לנישואין שהונפק על ידי המנהל הכללי של משרד הרישום המקומי. הרשויות של השטח שבו הם חיים. יש להגיש את המסמכים הבאים של החתן והכלה בעת הגשת בקשה לרישיון נישואין קפריסאי.

בעלי עניין צריכים לפנות באופן אישי למשרד הנישואים האזרחיים

כדי לקבל מידע על המסמכים שהם צריכים לספק על מנת להיכנס לנישואים אזרחיים בקפריסין. כדי להגיש בקשה לנישואין, על בני זוג לפנות למחלקה לנישואים אזרחיים לקבלת מידע על המסמכים שעל בני הזוג לספק על מנת להינשא. על מנת לקבל אישור מתאים על אי נישואין, על שני המבקשים להופיע באופן אישי במשרד לסטטוס אזרחי והגירה ולהגיש בקשה מתאימה ומסמך מקורי של ידועים. יש להגיש את המסמך המקורי ללשכת הרישום יחד עם טופס הבקשה על מנת לקבל את האישור המתאים על אי נישואין.
כדי לראות עוד מידע בתחום של איך מתחתנים ב לרנקה קפריסין כדאי לבדוק כאן: free-wedding.info

עוד יודגש כי בהתאם לחוק

אם אחד מבני הזוג הוא אזרח של מדינה זרה עם שגרירות או קונסוליה בקפריסין, על פקיד הנישואין להגיש העתק מאושר של תעודת הנישואין. לשגרירות או לקונסוליה של אותה מדינה בקפריסין. תְעוּדָה. לאחר החתונה, פקיד הנישואין ישלח עותק מאושר של תעודת הנישואין לשגרירות מדינת הולדתך בקפריסין. למרות ששני הזוגות אינם יכולים לקיים נישואים אזרחיים בארצם ואינם יכולים לקיים נישואים אזרחיים בקפריסין, נישואיהם עדיין מוכרים רשמית במדינותיהם. לאחר שהתחתנו בקפריסין, זרים שחוזרים לארצותיהם יכולים לראות את נישואיהם מוכרים שם.

אזרחים של כל מדינה יכולים להינשא בקפריסין; אין שום הגבלות על הלאום או הדת של אנשים מתחתנים באי שטוף השמש הזה

בעוד קפריסין אינה מכירה באופן חוקי בנישואים חד מיניים, שותפויות אזרחיות חד מיניות ושותפויות רשומות מוכרות כחוק. הכללים של קפריסין הטורקית שונים לגמרי, ושותפויות אזרחיות או נישואים חד מיניים אינם חוקיים כיום בחלק של האי שבו חל החוק הטורקי, אם כי זוגות חד מיניים עדיין יכולים להינשא אם שניהם בריטים בקונסוליה או בשגרירות בריטית .

אם אתה צריך נישואים חוקיים הן בקפריסין והן בחו"ל

אז אתה צריך לעבור כמה רשמיות. אם אתם מתכננים טקס דתי, עליכם לעמוד בדרישות החוק, אך עליכם לפנות גם לשר הכנסייה בה אתם מתכננים להינשא על מנת לבצע את הסידורים הנוספים הנדרשים לטקס הדתי.

אנשים המעוניינים לחגוג את נישואיהם בקפריסין בהתאם להוראות חוק הנישואין 104 (I) משנת 2003 רשאים לפנות

לאחר הגעתם לקפריסין, באופן אישי רק לפקיד הנישואין של העירייה לפי בחירתם, ב. על מנת לבצע חלק מהפורמליות הנדרשות לפני החתונה. מי שרוצה להגיע ולחגוג כאן את איחודם צריך להגיע תחילה לקפריסין ולהודיע לפקיד הנישואין בעיר לפי בחירתו על מנת לקבוע מועד לטקס. במקרה של נישואים בין שני אזרחים קפריסאים או בין אזרח קפריסאי לאזרח האיחוד האירופי, תעודה לאזרח קפריסאי מונפקת על ידי הנהלת המחוז, בעוד אזרח האיחוד האירופי אינו נדרש לקבל אישור מהרשויות הקפריסאיות.

הרשם יוציא גם תעודת נישואין לבני הזוג

וכן ירשום את כל הגירושים שהתרחשו בקפריסין. קפריסאים המעוניינים להתקשר בנישואים אזרחיים חייבים, תוך מספר ימים, להציג לפקיד הנישואין אישור שהם רווקים / גרושים, שהונפק על ידי הקנצלרית במשרד הפנים של ניקוסיה. המחלקה הקונסולרית של שגרירות אוקראינה תנפיק, יחתום וחותמת תעודת אי-מכשולים לנישואין, אותה יש להגיש יחד עם תעודה או אישור על היעדר נישואין כאשר המבקש יחליט לפנות ל-CRMD.

על ידי השתתפות בטקס זה וחתימה על מסמך האיחוד האזרחי

שני הזוגות מוכרים רשמית כנשואים בקפריסין. בנוסף, בשלב הגשת הבקשה מונפקת לשני הזוגות "תעודת הודעה וקביעת תאריך ומקום חגיגת החתונה", המאפשרת להם לערוך טקס דתי בכנסייה או בכל מלון, חוף או וילה בתוך גבולות העירייה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *