איך רוקדים מחול

5 מתוך 5 מאת Eufo di תמיד רציתי לגלות את צעדי הריקוד האמיתיים, אבל מעולם לא הייתה לי הזדמנות בצעירותי כשרק מיקססתי. למזלכם, היום תוכלו ללמוד 3 תנועות ריקוד לילדים עם 3 מדריכי וידאו בחינם למתחילים (להלן). המשך לקרוא ל-10 צעדי ריקוד בסיסיים שתוכל ללמוד תוך דקות ולהשתמש בכל פעם שתרצה לרקוד. אז בפוסט הזה תראו את כל צעדי הריקוד שאתם צריכים בזוג, בחוץ, בזוג או בסולו.

זה עשוי לדרוש קצת תרגול, אבל יש לנו כמה טיפים כיצד לרקוד כאורח בחתונה. אל דאגה כי בפוסט הזה נראה לכם איך לרקוד עבור אורח חתונה או זוג. אם אתה רוצה ללמוד איך לרקוד בחתונה כאורח, הנה כמה טיפים מועילים.

לאחר מכן למד תנוחות ותנועות בסיסיות לסגנון הריקוד שלך על ידי צפייה בשיעורים מקוונים

לאחר מכן החליטו אם ברצונכם ללמוד טכניקות בסיסיות או ריקודים ספציפיים. לרוב סגנונות הריקוד יש תנועות בסיסיות שרקדנים מאומנים מתרגלים שוב ושוב כדי להגביר את הכוח, הסיבולת והטכניקה שלהם.

עם זאת

חלק מהאנשים שלומדים רק בשביל הכיף עשויים להעדיף ללמוד ריקוד ספציפי, כגון Lil Uzi Verts Futsal Shuffle, במקום רק לתרגל את היסודות. יש הרבה סרטונים נהדרים של רקדנים מקצועיים, מורים, מוזיקאים וחובבים שיעזרו לך ללמוד איך לרקוד. באתר שלנו תמצאו ספרייה מלאה של שיעורי וידאו שתאפשר לכם ללמוד כמעט כל סגנון ריקוד זמין.

אם אתה רק מתחיל

בדוק את אוסף סרטוני הריקוד שלנו למתחילים כדי ללמוד את היסודות לפני שתמשיך לטכניקות מתקדמות יותר. כדי להתחיל, עליך למצוא סרטון ריקוד קצר שהתלמידים שלך ייהנו ממנו. מצא משהו עם כמה מהלכים פשוטים שהם יכולים לחזור וללמוד בקלות. לא משנה איזה סוג של ריקוד אתה מקווה ללמוד, אתה יכול למצוא קורס וידאו כדי לגרום לך להתקדם במהירות לקצב. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להחליט איזה סגנון ריקוד אתה רוצה ללמוד.

או שאולי יש לך בן זוג שהוא טוב בסגנון ריקוד מסוים ואתה רוצה להצטרף אליו בפעם הבאה. אתה רק צריך להיות מספיק טוב כדי לעלות על רחבת הריקודים, להתערבב עם כולם, ולא להיראות כמו אידיוט או להרגיש לא בנוח מדי.

לימוד מחול בירושלים

אז בזמן שאתה צופה בריקוד

נסה להבין מה אתה יכול לעשות כדי שגם הנשף שלך ייראה טוב. כאשר אתה לומד לרקוד, אתה יכול ללמוד לרקוד כמו אמן מפורסם. כמה מסגנונות הריקוד המפורסמים ביותר שאנשים לומדים מסלבריטאים כמו מייקל ג'קסון, ביונסה, אריאנה גרנדה ועוד.
למידע נוסף על איך רוקדים מחול מומלץ לבדוק ב- halelu.co.il

לימוד סגנונות טכניים כגון בלט ידוע כמסייע בשיפור כישורי הריקוד הכוללים

עם זאת, אין צורך ללמוד בלט אם אתה רקדן היפ הופ; למידת היסודות יכולה להיות השפעה חיובית על הריקוד שלך באופן כללי. לימוד סגנונות טכניים כמו ג'אז ידוע כמסייע בשיפור כישורי הריקוד הכוללים. לימוד ותרגול הבסיסים והחריצים שלך חיוניים לשיפור הריקוד שלך.

על ידי לימוד סגנונות אלו

תיאום פלג הגוף העליון שלך ישתפר והריקוד שלך יהפוך למגוון יותר. לימוד טריקים/אשליות יכול לעזור להפוך את הריקוד שלך למהנה ומדהים. על ידי לימוד חיקוי ותיקון נקודות, אתה יכול להרחיב את אוצר המילים שלך בריקוד על ידי הוספת טוויסטים ייחודיים חדשים לסגנונות החופשיים/כוריאוגרפיים שלך.

על ידי לימוד סגנון זה, אתה יכול לשפר את הקצב, עבודת הרגליים והגמישות הכוללת בריקוד. לימוד סגנון זה יכול לחזק את הריקוד שלך, הוסף אותו לספריית הריקוד שלך. מטרה נוספת עשויה להיות ללמוד כיצד לרקוד לצלילי שיר, כגון בקליפ.

לגבי הדאנס-פופ שאתה שומע לרוב בברים ובמועדונים

אתה יכול בדרך כלל לברוח מריקוד בסגנון הכללי שתיארתי קודם. עם זאת, אם אתה מעוניין לרקוד יותר לסוג זה של מוזיקה בעתיד, מובן מאליו שתרצה לנסות ללמוד יותר מהלכים המיוחדים שלה. בוודאי תלמדו הרבה אם תלכו לשיעורים, אבל לפעמים אנשים מזדעזעים כשהם מגיעים למועדון ונאלצים לרקוד באופן ספונטני. דברים יכולים להיות מביכים אם מישהו רק לומד לרקוד ויכול להיות המום.

כדי לרקוד, עליך לנוע בקצב המוזיקה. להיות מסוגל לרקוד בחתונה ולא להיראות מגוחך אומר שהרגליים והגוף שלך צריכים להיות מסונכרנים.

הדבר הגדול בלמידת תנועות ריקוד של סלבריטאים

הוא שהם מאפשרים לך להתמקד כשאתה יוצר בסיס איתן לפתח את כישורי הריקוד שלך מהר יותר. אבל כמו כל מיומנות אחרת, ככל שתשקיעו בה יותר זמן, כך תלמדו יותר ותפיקו יותר מהריקוד. אם אתה באמת רוצה לשלוט בסגנונות ריקוד מודרניים, אתה צריך ללמוד ממיטב הרקדנים והמורים.

STEEZY מביא לך את המקצועיות של בית ספר לריקוד ברמה עולמית. STEEZY הוא אולפן הריקוד מספר 1 במכשיר האנדרואיד או הטלוויזיה החכמה שלך: השתמש בו כדי ללמוד כיצד לרקוד צעד אחר צעד לפי הקצב המתאים לך.

השיעורים נעים ממתחילים מוחלטים למומחים

אז קפוץ לכל מקום כל עוד תרגישו בנוח ותהנו תוך זמן קצר. אנשים רבים לומדים לרקוד במסגרות מובנות כמו אולפנים, אבל הודות לדומיננטיות של האינטרנט, סרטונים ומשאבים רבים כמו קהילות מקוונות, כל אחד יכול ללמוד לרקוד בבית. כמעט כל סגנון ריקוד אחר משתמש בטרמינולוגיה של בלט (כן, אפילו היפ-הופ), אז זה מועיל קודם כל ללמוד קצת בלט.

שני המושגים הללו של אמנות הריקוד

ריקוד כדחף רב עוצמה וריקוד כאמנות שרובם כוריאוגרפיה ומתורגלת על ידי מספר קטן של אנשי מקצוע – הם שניים מהרעיונות המחברים החשובים ביותר שמצטלבים בכל שיקול של נושא. במחול הקשר בין שני המושגים הללו חזק יותר מאשר באמנויות אחרות, לא ניתן להפריד את שניהם מהשני. אבל גם בריקוד המעשי ביותר, לא ניתן לצמצם את התנועות המרכיבות את הריקוד לתנועות הפועלות ישירות. במקום זאת, הם כוללים תכונות נוספות כגון ביטוי עצמי, הנאה אסתטית ובידור.

ריקוד ותנועה הם דרכים מצוינות לתלמידים לפתור בעיות ולפתח את יכולתם להעריך ולשקף

מה שבתורו משפיע על התפיסה שלהם לגבי דברים כמו האחריות שלהם לעזור להפוך את העולם למקום טוב יותר. ניתן להשתמש בריקוד כדי לפתח את כישורי ה-SEL הבינאישיים והבינאישיים של התלמידים, כמו גם מיומנויות כמו קבלת החלטות אחראית. ריקוד הוא תנועה קצבית של הגוף, בדרך כלל מלווה במוזיקה ובמרחב נתון, כדי להביע רעיון או רגש, לשחרר אנרגיה או פשוט ליהנות מהתנועה עצמה.

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *