הרכבי קבלת פנים שכדאי להכיר

Function Central ריכז כמה טיפים ודברים שכדאי לקחת בחשבון בעת הזמנת קבלת פנים לחתונה עם מוזיקה חיה. כאשר מחפשים אפשרויות מוזיקליות לחתונה, חלק מהזוגות בוחרים במוזיקה חיה במהלך הטקס או במזנון. טבעות אירוסין מקצועיות נוטות להיות בעלות רפרטואר מוזיקלי גדול ובדרך כלל מתאימות היטב לכל קהל בקבלת פנים לחתונה.

עם זאת

תקליטנים לחתונה עשויים להציע יותר סוגי מוזיקה מאשר להקות חיות. בעוד שמוזיקה חיה מספיקה לרוב החתונות, אם יש לך מערכת יחסים מוזרה מאוד עם מאות אורחים, כנראה שיש לך מספר להקות במקומות שונים. אם תשכרו להקה חיה, כנראה שתהיה לה מוזיקת ריקודים לרובכם. אם אתה רוצה מוזיקה חמה, תוססת, גמישה ועדכנית ברגע, שכור להקה חיה ודי ג'יי מחברה מקצועית שיכולה לספק את שניהם.

אם גם אין להם הרבה ניסיון בחתונה, זה מסוכן להשתמש בלהקה או DJ הממוקדים במועדון לילה כי הם לא יוכלו לתת מענה לקהל מעורב. לדוגמה, רק בגלל שהלהקה בבר המקומי שלך מתאימה לקהל הזה, לא אומר שהם מוכנים לאירועים כמו חתונות.
על מנת לבדוק פרטים מורחבים בנושא של רימונים – הרכב קבלת פנים והרכבי קבלת פנים שכדאי להכיר באפשרותך לבדוק כאן: rimonimband.co.il

אם אתם מתכננים לערוך מוזיקה חיה בקבלת הפנים לחתונה שלכם, חשוב ליידע את המקום ולשאול איך הם מתנהגים בדרך כלל. לגבי מוזיקה חיה בארוחת הערב, אתה צריך לדבר עם הלהקה או עם המוזיקאים על כמה דברים.

אם תרצו שהקבוצה שלכם תנגן את המוזיקה לריקוד הראשון שלכם

ודאו שתקבלו בקשות ספציפיות מהקבוצה מבעוד מועד, כך שלנגנים תהיה הזדמנות להכין אותם לפני קבלת הפנים לחתונה. אבל לעתים קרובות מתעלמים מהשלב הזה, מכיוון שקל להניח שאחרי החתונה עצמה, אתה רק צריך מוזיקה לריקוד הראשון ולחגיגות קודמות. עם זאת, אתה יכול לדבר עם רכז החתונה ותקליטן שלך ולהכין את הבמה לקבלת הפנים שלך. אז לפני החתונה, הקפידו לתת את הרשימה למנחה הטקסים או הבידור המוזיקלי.

הדבר היחיד שצריך לזכור כשמנגנים עם אפשרויות מוזיקת קבלה הוא לעבוד מהר, מכיוון שרבים מהם מזמינים את האירועים שלהם כשנה מראש. לאופן שמיעת המוזיקה בקבלת הפנים לחתונה יש השפעה על האווירה שאתם יוצרים בחתונה.
עבור מידע בנושא של הרכבי קבלת פנים שכדאי להכיר ולהקה לקבלת פנים מבית קיו מומלץ לבקר ב- cuemusic.co.il

הרי המוזיקה שלכם נותנת את הטון לכל האירוע ולכן חשוב לבחור אותה בקפידה

באופן דומה, מוזיקת החתונה שלך תקבע את מצב הרוח של האורחים שלך. המוזיקה לה אתם מאזינים במהלך הטקס שונה מזמן האפרטיף, השונה ממוזיקת ריקודים. באותם רגעים מיד לאחר טקס החתונה, כשאתם נהנים מהלגימה הראשונה של השמפניה בתור החתן והכלה, שום דבר לא קובע את האווירה כמו מוזיקה חיה.

הוא יכול ללכוד את רגשות הקהל מהתווים הראשונים שנוגנו במהלך הטקס ולמלא את האולם באנרגיה. בין אם תבחרו בצמד אקוסטי, להקת ג'אז, להקת פלדה או רביעיית כלי מיתר, בחירת מוזיקה חיה לקבלת הפנים בחתונה שלכם תגרום לכולם להרגיש רגועים ומרחפים באוויר. הנה חמישה טיפים לחתונה עם מוזיקה חיה שיעזרו לך להחליט אם מוזיקה חיה מתאימה ליום שלך. אם אתה שוקל אפשרויות מוזיקה לקבלת פנים בחתונה, דבר עם סוכנות מוזיקה חיה כמו Function Central כדי לדון במה שהכי מתאים לטעמך ולאירוע שלך.

אמנם זה נכון

אבל אולי כדאי גם לשקול אם אתה רוצה להאזין למוזיקה תוך כדי שתייה, ואם כן, איזו מוזיקה מתאימה לצריכה שלך. זה גם אומר שאתה יכול לשמח את האורחים שלך עם מוזיקה שתתאים לכל טעם. כמו בחתונות בחוץ, זה יכול לעשות הבדל גדול בכל הנוגע לסוג הכלי והמוזיקה הטובים ביותר. מקומות לחתונה מקורים יכולים גם ליצור בעיות באיכות השמע, שיכולות להשפיע על אפשרויות המוזיקה החיות שיש לכם.

אם לא תיזהר

סט המוזיקה או רשימת ההשמעה שלך לקבלת פנים בחתונה יישמעו בסופו של דבר כאילו הושמעו דרך רמקול של מכונית ביריד, ותישבע ששמעת מישהו אומר "הנהג השני, רק נהג אחר" לאחר האירוע. השיר של אד שירן, ששניכם אוהבים, בקושי נשמע. בגלל שהמוזיקה כל כך רגשית, בשילוב עם התרגשות של חתונה ובמקרים מסוימים, כמה כוסות יין, החמצה של אחד מהשירים האלה יכולה להרוס את מצב הרוח.

בעיה נפוצה בהשכרת טבעות נישואין היא שכל סט של 40-45 דקות מלווה בהפסקה מוזיקלית של 15-20 דקות עם אוסף תקליטורים, ולאחר מכן האורחים המשועממים עוזבים את רחבת הריקודים.

רוב הזוגות מסתמכים על התקליטן שלהם

כדי להציג את מסיבת החתונה, להכריז על מסיבת ארוחת הערב, לחתוך את העוגה, לזרוק את הזר, לרקוד, ואפילו למלא את לוח הזמנים. טקס החתונה מלווה בדרך כלל בקבלת פנים או ארוחת בוקר כלה, שעשויה לכלול נאום של החתן, הבחור, אב הכלה, ואולי הכלה עצמה, ריקודים לזוג הראשון ועוגת חתונה באלגנטיות. קבלת הפנים שלכם היא הלילה האחרון של חגיגת החתונה שלכם וההופעה הראשונה שלכם כזוג נשוי. רחבת הריקודים של קבלת הפנים לחתונה שלכם תארח כמה מהרגעים החשובים בחייכם, מריקוד ראשון רומנטי עם בן הזוג לחיים ועד למסע רגשי על הרצפה עם אמא או אבא.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *